Меню
Світова література

5 клас
6 клас
7 клас
8 клас

Интегрированный курс

5 класс
6 класс

Виразне читання

Теорія
Практика

Шкільний конферанс

Основи школи юного конферансьє

Школа юного диктора

Основи школи юного диктора

Вивчення лірики

Олександр Твардовський - Лірика
Роберт Льюїс Стівенсон - Лірика
Олександр Пушкін - Лірика
Франческо Петрарка - Лірика
Адам Міцкевич - Лірика
Шандор Петефі - Лірика
Пейзажна лірика Алкмана, Гете, Лермонтова
Публій Овідій Назон - Лірика
Михайло Лермонтов - Лірика
Іван Крилов - Лірика

Методичний практикум

Схема самоаналізу уроку
Поетичне відлуння
Типи аналізу твору
Технологічна модель уроку
Кабінет літератури
Глосарій

Робота з портретом

Портреты А.П. Чехова
Портреты Л.Н. Толстого
Портреты Ф.М. Достоевского
Портреты Н.В. Гоголя
Портреты Ф.И. Тютчева
Портреты А.С. Пушкина
Портреты И.А. Крылова
Портреты Эзопа
Портреты М.Ю. Лермонтова
Работа с портретом писателя на уроках литературы. Предисловие

Презентації

Гаррієт Бічер-Стоу. "Хатина дядька Тома". Презентація
Композиція твору. Презентація
Життя і творчість Шолом–Алейхема. Презентація
Пауль Маар - презентація
Ярослав Гашек
Рюноске Акутаґава. "Павутинка" - презентація
Анна Гавальда - презентація

Популярні статті
    Розповісти друзям
    » » » » Календарно-тематичне планування. 8 клас. ІІ семестр.


    Календарно-тематичне планування. 8 клас. ІІ семестр.

    Рейтинг:

    Календарно-тематичне планування. 8 клас. ІІ семестр.



    п/п
    Дата Тема
    уроку
    Тип
    уроку
    Державні вимоги до рівня
    навчальних досягнень учнів
    Теорія
    літератури
    Міжпредметні зв’язки Культурологічний аспект Д/з
    1 2 3 4 5 6 7 8 9
        ІІ семестр
        Відродження (10 год.)
    34   Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм, культ античності, характерні риси ренесансної літератури і культури урок засвоєння нових знань Учень:
    знає хронологічні межі Відродження, розуміє особливості світоглядного перевороту того часу, історичний і культурний контекст, пояснює
    роль античності в розвитку літератури.    
    34. Відродження (Ренесанс); гуманізм людиноцентрична теорія українського філософа Г. Сковороди; Місце людини в мистецтві епох (Античність, Середньовіччя, Відродження) репродукції картин Леонардо да Вінчі, Мікеланджело, Рафаеля, Тінторетто, Боттічеллі; виставка різних видань творів Ф. Петрарки, Дж. Бокаччо, В. Шекспіра. Укласти тези статті підручника «Епоха Відродження», створити презентацію «Митці доби Відродження»; виконати груповий проект «Анкета життя і творчості Ф. Петрарки; виразно читати сонети №61, №132 Ф. Петрарки і висловити враження від прочитаного.
    35   Франческо Петрарка (1304 - 1374). Сонети №61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя і героїні. урок аналізу художнього твору Учень:
    засвоює відомості про Ф. Петрарку;
    дає визначення поняття «сонет»;
    визначає провідні мотиви в сонетах Ф. Петрарки.    
    35. особливості структури сонетів Шекспіра; анафора, антитеза переклади Д. Паламарчука портрет Ф. Петрарки; запис музики Д. Шостаковича «Сонети Петрарки, портрет Лаури, виставка видань поета; мультимедійна презентація «Шекспір – це пророк, посланий богом…» Вивчити напам’ять сонет №61 Ф. Петрарки; опрацювати конспект уроку; індивідуальний проект: «Життєпис В. Шекспіра»; індивідуальне завдання: висвітлити суть «шекспірівського питання».
    36   Вільям Шекспір (1564 - 1616). Сонети №66, 116, 130. Виняткова роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. урок засвоєння нового матеріалу Учень:
    розповідає про ключові віхи життя і творчості В. Шекспіра;
    розкриває внесок Шекспіра в історію англійської і світової літератури.
    36. художній переклад сонети В.Шекспіра і Ф. Петрарки (спільне і відмінне) мультимедійна презентація «Сонети Шекспіра» Вивчити напам’ять один із сонетів Шекспіра; укласти тези виступу «Особливість шекспірівського сонета».  
    37   Основні теми сонетів Шекспіра: кохання, дружба. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини. урок поглибленого аналізу художнього твору Учень:
    аналізує сонети Шекспіра;
    визначає провідні мотиви;
    розкриває специфіку художнього втілення високого почуття кохання.  
    37. особливості сонетів В. Шекспіра   пам’ятка декламатора; прослуховування сонета № 102 В. Шекспіра у виконанні М. Тарівердієва. Довести, що «сонет – маленький храм…»; прочитати трагедію «Ромео і Джульєтта»; виконати індивідуальні проекти «Театр часів Шекспіра», «Шекспір – автор трагедій».
    38   Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео й Джульєтти. урок поглибленого аналізу твору Учень:
    досліджує провідні мотиви у творі;
    називає елементи сюжету; вказує на еволюцію характерів головних героїв.
    38. трагедія, інтрига, конфлікт В. Биков «Альпійська балада» відеоурок «Історія кохання і печалі» Перечитати І – ІІ дії трагедії В. Шекспіра.
    Скласти «ланцюжок» основних подій п’єси.    
    39   Проблема життя і смерті. Трактування фіналу трагедії «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра урок засвоєння нових знань Учень:
    аналізує проблеми у драматичному творі;
    сприймає прозовий твір цілісно;
    переказує стисло і близько до тексту зміст прочитаного.
    39. синтаксис реплік героїв філософія кохання за Ф. Ніцше схема «психологічного портрета» героїв трагедії Перечитати ІІІ -V дії трагедії. Читати в особах особами ІІ дію, І сцену; ІІІ дію ІІ сцену; укласти цитатну характеристику героїв трагедії – Ромео і Джульєтти.
    40   Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. «Ромео і Джульєтта» в мистецтві.   урок узагальнення і систематизації знань Учень:
    аналізує художній твір, визначає гуманістичну цінність трагедії,
    пояснює мотиви популярності твору Шекспіра.
    40. розвиток жанру трагедії у творчості Шекспіра порівняльна характеристика героїв міфу «Орфей і Евридіка» і героїв трагедії «Ромео і Джульєтта» опорна схема «Зоря кохання»; фрагменти опери К.В. Глюка «Орфей і Евридіка» Дати відповідь на запитання: Як слова епіграфа «Любов, що рухає сонце і світила» відповідають головній думці трагедії Шекспіра? »
    41   УРЗМ (письмово) Оспівування кохання і дружби в сонетах Шекспіра (сонети 66, 116, 130).         урок поглибленого аналізу художнього твору Учень:
    аналізує сонети Шекспіра з точки зору їх тематики і художніх особливостей.
    41. вічний образ вірш Джона
    Мілтона «Шекспір»
    мультимедійна презентація «Мелодія двох сердець»
    мюзикл М. Лі «Людина із Ламанчі»
    Повідомлення: «Становлення рицарського роману», «Історія написання роману М. Сервантеса «Дон Кіхот»; укладання хронологічної таблиці «Життя і творчість М. Сервантеса»; прочитати уривки І частини роману «Дон Кіхот».
    42   Мігель де Сервантес Сааведра (1547 -1616). «Дон Кіхот» 1 частина (Огляд. 2 - 3 розділи на вибір учителя). Історія створення роману. Особливості сюжету й композиції твору. урок засвоєння теоретичного матеріалу
    та аналізу художніх образів
    Учень:
    визначає особливості сюжету й композиції твору; вивчає історію створення роману;
    аналізує пародійний характер роману.
    42. роман   ілюстрації до роману»Дон Кіхот» С. Бродського; таблиця «Сюжет і композиція роману «Дон Кіхот» М. Сервантеса»   Прочитати розділи ІІ і ІІІ першої частини роману «Дон Кіхот», підготувати виразне читання уривка «Посвячення Дон Кіхота в лицарі».
    43   Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота та буденної дійсності. Неможливість реалізації ідеалів героя. урок поглибленого аналізу художнього твору Учень:
    визначає жанр твору, тлумачить ідею високих прагнень героя, відкриває для себе істинні цінності світу, що оточують людину; простежує вплив твору на читачів світу.
    43. лицарський роман   ілюстрації Г. Доре до твору
    М. Сервантеса
    Прочитати розділи ІV, VІІ, VІІІ, Х першої частини роману «Дон Кіхот». Стислий переказ уривка із розділу ІV про один із «подвигів» Дон Кіхота.
    44   Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. «Донкіхотство». урок поглибленого аналізу художнього твору Учень:
    демонструє знання і вміння створювати висловлювання про літературних героїв, порівнює, зіставляє вчинки літературних героїв.
    44. «донкіхотство»   ілюстрації до роману «Дон Кіхот» С. Бродського   Індивідуальні творчі завдання за сюжетом роману «Дон Кіхот».
    45   Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, лицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору.       урок-презентація Учень:
    відкриває для себе літературний світ Сервантеса,
    висловлює власні враження від прочитаного,
    виявляє у творі морально-філософські проблеми.  
    45. новаторський характер роману, жанрові різновиди роману; вічні образи. синтез різних жанрових ознак у романі «Дон Кіхот» (героїчний епос, лицарський роман, авантюрно-пригодницький роман, філософський роман, пародія) ілюстрації до роману «Дон Кіхот» С. Бродського Виконання завдань творчого проекту «Бути Дон Кіхотом».
    46   КР №4
    Контрольна робота з теми «Відродження» (розгорнуті відповіді на запитання; творчі, дослідницькі завдання; тести).
    урок контролю знань Учень:
    висловлює власні судження щодо засвоєного літературного матеріалу;  
    46. роман, вічний образ   алгоритм виконання контрольної роботи Повторити ознаки літературних епох. Виконати індивідуальні дослідницькі проекти «Епоха бароко у літературі, історії, архітектурі, скульптурі, малярстві, музиці»
        БАРОКО І КЛАСИЦИЗМ (8 год.)
    47   Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки.   урок засвоєння нових знань Учень:
    визначає провідні ознаки бароко як художнього напряму;
    розкриває специфіку барокового світосприйняття у прочитаних творах.
    47. жанри бароко бароко в Україні мультимедійна презентація «Особливості художнього світу бароко» Засвоїти термін «бароко»; опрацювати матеріал підручника про мистецтво бароко; виконання індивідуального проекту: «Іспанське бароко»; виразно читати вірш Л. Гонгори «Галерник».
    48   Із лірики європейського бароко. Луїс де Гонгора-і-Арготе (1561- 1627). «Галерник». Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя.
    або
    Джон Донн (1572 - 1631). «Священні сонети (19-й сонет «Щоб мучить мене…». Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова.
    урок поглибленого аналізу літературного твору Учень:
    виявляє у поетичних текстах провідні теми, ідеї, символи бароко;
    розкриває їх філософський зміст та дає власне тлумачення;
    аналізує образи ліричних героїв віршів;
    виявляє засоби їх створення (монолог, риторичні запитання, заглиблення у внутрішній світ, епітети, метафори та ін.);
    наводить відповідні цитати.
    48. сонети Л. Гонгори (раціоналістична побудова, логічний розвиток думки); «гонгоризм» порівняння віршів Л.Гонгори «Галерник» та М. Некрасова «Бурлак» мультимедійна презентація «Життєвий і творчий шлях Л. Гонгори»; створення візитних карток: поета Гонгори, вірша» Галерник», ліричного героя вірша «Галерник»             Виконати індивідуальні творчі проекти до уроку розвиту мовлення.  
    49   Літературна конференція «Душа тисячоліть себе шукає в слові» (Л. Костенко). урок-дослідження Учень:
    демонструє знання і вміння досліджувати особливості мови художнього твору в оригіналі і перекладі.  
    49. коло дитячого читання   схема: «Алгоритм виступів на літературній конференції» Дослідницькі проекти: «Історичні умови, філософське й естетичне підґрунтя класицизму»; «Література, архітектура, живопис, музика класицизму».
    50   Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. урок розвитку зв’язного мовлення Учень:
    демонструє вміння творчо мислити;
    розповідає про чинники формування класицизму як літературного напряму (історичні, філософські, естетичні).  
    50. класицизм класицизм в українській літературі і мистецтві таблиці: «Підґрунтя класицизму (естетичне підґрунтя, філософське підґрунтя)»; «Ієрархія жанрів у класицизмі»; «Найвидатніші представники класицизму» Підготувати розповідь про класицизм як потужний європейський художній напрям.
    Повідомлення про класицизм в українському мистецтві.
    Індивідуальний літературний проект «Життєпис Мольєра».
    51   Мольєр (1622 -1673) «Міщанин шляхтич». Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич» урок аналізу драматичного твору Учень:
    називає ознаки класицизму, демонструє їх на прикладі комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»;
    дає визначення поняття «комедія»;
    виявляє ознаки комедії у творі Мольєра «Міщанин-шляхтич».  
    51. трагедія   мультимедійна презентація «Сміючись, він правду говорив» Прочитати комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич».
    Повторити відомості про давньогрецький театр.
    Індивідуальні творчі завдання.    
    52   Тематика і проблематика «Міщанина-шляхтича». урок поглибленого аналізу драматичного твору Учень:
    виявляє ознаки комедії у творі Мольєра «Міщанин-шляхтич»;
    називає основні теми і проблеми в комедії.  
    52. композиція твору, конфлікт комедії   схема «Складові композиції комедії» Виписати із твору цитати для характеристики основних образів пана Журдена, пані Журден, графа Доранта, маркіза Дорімена, Люсіль та Леонта.
    53   Основні образи комедії «Міщанин-шляхтич». Засоби комічного та їх роль у втіленні авторського задуму. урок поглибленого аналізу художнього твору Учень:
    характеризує персонажів комедії (окремо і в порівнянні);
    відзначає, що в комедії «Міщанин-шляхтич» реалізована важлива настанова класицизму – прагнення виховати глядача;
    дає визначення поняття «комедія».
    53. система образів комедії Р. Бернс «Чесна бідність», І. Карпенко- Карий «Мартин Боруля» мультимедійна презентація: «На гостини до героїв комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич» Виконати завдання до написання контрольної роботи.
    Повторити правила класицизму.
    Засвоїти поняття: «гумор», «сатира», «іронія», «сарказм».
    Знайти приклади комічного у комедії.
    54   КР №5 .Контрольний твір за комедією Мольєра «Міщанин-шляхтич».
    Теми:
    «Сміючись він правду говорив»,
    «Гостре вістря мольєрівської сатири»,
    «Чи застаріла комедія Мольєра «Міщанин-шляхтич»?
    «Хто з героїв комедії і чому викликає Вашу симпатію? »
    урок контролю знань Учень:
    висловлює особисте ставлення до проблем, що порушуються у творі;
    узагальнює судження про вивчений твір;
    виконує творчі завдання за змістом вивченого твору.  
    54. жанри поетичних творів   мультимедійна презентація «Душа поезії» Виконати індивідуальні завдання із теорії літератури.        
        Література ХХ – ХХІ століття (6 год).
    55   Антуан де Сент- Екзюпері (1900 - 1944). «Маленький принц». Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». урок засвоєння нових знань Учень:
    знає про факти життєвої і творчої біографії Антуана де Сент-Екзюпері;
    вирізняє в окремих епізодах підтекст;
    визначає прихований зміст висловлювання;
    обґрунтовує свою думку.
    55. притча, повість   мультимедійна презентація «Світ маленького принца»;
    схема «Подорож маленького принца планетами»  
    Завершити прочитання твору.
    Укласти скарбничку афоризмів від героїв казки-притчі.
    56   Філософський зміст твору. Художні образи. урок аналізу художнього твору Учень:
    визначає філософський зміст твору;
    аналізує художні образи у казці-притчі.
    56. казка-притча   Літературно- філософська схема «Коди щастя» Виписати головні образи притчі, визначити риси характеру.
    57   Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лінгвістон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Втілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. урок
    поглибленого аналізу художнього твору
    Учень:
    визначає актуальні ідеї твору, характеризує образи персонажів у їхніх вчинках, ставленні до інших, висловлює власне судження щодо подій і вчинків героїв твору; пояснює філософську метафору твору.  
    57.есе, есей     мультимедійна презентація «Стежка до себе в лабіринтах долі»;
    схема «Семантична карта до слова «досконалість»;
    ілюстрація В. Єрко до книги «Чайка Джонатан Лівінгстон»
    Опрацювати матеріал підручника.
    Визначити ключові моменти кожної частини твору.
    Укласти відгук на прочитаний твір.
    58   Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі. урок-захист літературних проектів Учень:
    виокремлює і пояснює конфлікт твору;
    називає жанрові ознаки твору.
    58. художній конфлікт   х/ф «Чайка Джонатан Лівінгстон», реж. Хол Бартлетт Знайти в тексті твору важливі істини особисто для вас, записати їх і пояснити.
    59   Барбара Космовська (нар. 1958). «Буба», «Буба: мертвий сезон» (один за вибором). Художній світ Б. Космовської. Батьки – діти, діди – онуки. урок аналізу художнього твору Учень:
    виявляє актуальність порушених письменницею темі проблем;
    розкриває особливості сюжету і композиції твору, його жанрові ознаки, специфіку художнього конфлікту та його розв’язання.
    59. роман для підлітків М.Павленко
    «Русалонька із 7- В»
    книга «Буба» Б. Космовської в перекладі Б. Антоняк; паспорт книги «Буба» Проаналізувати дитячі образи у творі та дібрати цитати до образів. Написати поради для себе.    
    60   Ідея поваги і любові до людини. Сімейні цінності у творі Б. Космовської «Буба» або «Буба: мертвий сезон». урок поглибленого аналізу літературного твору Учень:
    прогнозує розвиток подій у творі; розрізняє поняття «персонаж» – «герой», засвоює систему сімейних цінностей.
    60. композиція твору   В. Крищен-ко пісня «Родина» схема «Родина Буби» Написати листа Бубі.
    Прочитати Ульфа Старка «Диваки і зануди».  
    61   Марина Аромштам (нар. 1960). «Коли відпочивають янголи». Учителька (Марсем) та її учні: два погляди на один світ.     урок аналізу літературного твору Учень:
    володіє відомостями про автора; розкриває особливості сюжету; визначає актуальні ідеї твору.
    61. роман, проблематика твору   портрет Марини Аромштам; текст роману «Коли відпочивають ангели» Написати міні-твір «Якими повинні бути люди, щоб янголи відпочивали»?
    Підготуватись до розмови про Аліну та інших дітей класу Марсем, з’ясувати, які в них виникають проблеми і як вони їх вирішують.
    62   Моральні проблеми (сімейні драми, перше кохання, конфлікти батьків і дітей, пошуки шляху в житті тощо). урок аналізу художнього твору Учень:
    характеризує головних персонажів твору;
    розкриває специфіку художнього конфлікту та його розв’язання у творі.
    62. роман буктрейлер за повістю В. Распутіна «Уроки французького схема: «Проблеми твору і шляхи їх вирішення» Розказати у вільному письмі про себе.
    63   Сучасна зарубіжна поезія (1-2 за вибором). Літературний портрет В. Шимборської. урок поглибленого аналізу літературного твору Учень:
    укладає відомості про польську поетесу, лауреата Нобелівської премії В. Шимборську;
    виразно читає і аналізує ліричні твори поетеси.
    63. філософська поезія Ліна Костенко збірка «Вибране» мультимедійна презентація «Космос В. Шимборської»     Укласти скаббук «Поетеси України і Польщі».  
    64   КР №6.
    «Література ХХ – ХХІ століть». Захист індивідуальних учнівських проектів.
    урок узагальнення набутих знань Учень:
    систематизує власні знання зі шкільного курсу зарубіжної літератури;
    захищає власний учнівський літературний проект.
    64. метафора, алегорія   роздатковий матеріал для контрольної роботи Виконати завдання до уроку позакласного читання.    
    65
    66
      ПЧ.
    Ульф Старк. «Диваки і зануди»
    або Шведер Оса Ган «Сни шовкопряда».      
    урок-презентація твору Учень:
    за пам’яткою читача презентує прочитаний твір.
    65, 66. художні деталі у творі; тема, ідея твору; поезія і духовність   портрет Ульфа Старка, тексти твору «Диваки і зануди», презентація «Prezi», ілюстрації, буктрейлер, ментальна карта;
    мультимедійна презентація «Культурологічне перехрестя»
    Дати письмову відповідь на питання: «Як твір допоміг мені зрозуміти, що краще: бути диваком чи занудою?»
    Дослідити «Духовні основи родинних стосунків у творі Оси Ган Шведера «Сни шовкорпяда».
    67   Узагальнення та систематизація вивчення літературного матеріалу за ІІ семестр у формі інтелектуальної гри «Я у світі літератури».   урок повторення і узагальнення знань Учень:
    володіє відомостями про автора;
    розкриває особливості сюжету твору; визначає його актуальні ідеї.
    67. виховна роль літератури   мультимедійна презентація «Я у світі літератури» Обґрунтована відповідь на запитання «Для чого людині потрібна література?»    
    68
    69
    70
      Узагальнення та систематизація вивченого протягом року навчального матеріалу. «Альбом добрих побажань від літературних героїв вивчених художніх творів».
    Презентація шкільного курсу «Зарубіжна література». 9 клас.
    Рекомендаційний список літератури на літо.
    урок повторення і узагальнення знань Учень:
    укладає пам’ятку читача;
    упорядковує літературний матеріал до «Альбому добрих побажань від літературних героїв вивчених художніх творів»;
    виконує завдання у презентації шкільного курсу «Зарубіжна література». 9 клас.
    68,
    69,
    70.
    огляд сучасної української та світової літератури для дітей. мультимедійна презентація «Ми у світі знайомих літературних героїв» Укласти «Альбом добрих побажань від літературних героїв вивчених творів».
    Дізнатися про шкільний курс зарубіжної літератури у 9 класі.        
    все для dle
    Просмотров: 1 713
    Комментариев: 1
    Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
     
    Другие новости по теме:


    #1 написал: Nikolasluth (7 октября 2017 22:22)
     

    Добра всем! Не упустите возможность забрать 5к. руб., без каких либо вложений! Просто вступите в смешной паблик вконтакте https://vk.com/Vash_Pozitiv и сделайте репост закреплённого поста. К тому же поднимете своё настроение, ведь в нём ежечасно публикуются лучшие шутки :-)

    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.