Меню
Світова література

5 клас
6 клас
7 клас
8 клас

Интегрированный курс

5 класс
6 класс

Виразне читання

Теорія
Практика

Шкільний конферанс

Основи школи юного конферансьє

Школа юного диктора

Основи школи юного диктора

Вивчення лірики

Олександр Твардовський - Лірика
Роберт Льюїс Стівенсон - Лірика
Олександр Пушкін - Лірика
Франческо Петрарка - Лірика
Адам Міцкевич - Лірика
Шандор Петефі - Лірика
Пейзажна лірика Алкмана, Гете, Лермонтова
Публій Овідій Назон - Лірика
Михайло Лермонтов - Лірика
Іван Крилов - Лірика

Методичний практикум

Схема самоаналізу уроку
Поетичне відлуння
Типи аналізу твору
Технологічна модель уроку
Кабінет літератури
Глосарій

Робота з портретом

Портреты А.П. Чехова
Портреты Л.Н. Толстого
Портреты Ф.М. Достоевского
Портреты Н.В. Гоголя
Портреты Ф.И. Тютчева
Портреты А.С. Пушкина
Портреты И.А. Крылова
Портреты Эзопа
Портреты М.Ю. Лермонтова
Работа с портретом писателя на уроках литературы. Предисловие

Презентації

Гаррієт Бічер-Стоу. "Хатина дядька Тома". Презентація
Композиція твору. Презентація
Життя і творчість Шолом–Алейхема. Презентація
Пауль Маар - презентація
Ярослав Гашек
Рюноске Акутаґава. "Павутинка" - презентація
Анна Гавальда - презентація

Розповісти друзям



п/п
Дата Тема
уроку
Тип
уроку
Державні вимоги до рівня
навчальних досягнень учнів
Теорія
літератури
Міжпредметні зв’язки Культурологічний аспект Д/з
1 2 3 4 5 6 7 8 9
    ІІ семестр
    Відродження (10 год.)
34   Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм, культ античності, характерні риси ренесансної літератури і культури урок засвоєння нових знань Учень:
знає хронологічні межі Відродження, розуміє особливості світоглядного перевороту того часу, історичний і культурний контекст, пояснює
роль античності в розвитку літератури.    
34. Відродження (Ренесанс); гуманізм людиноцентрична теорія українського філософа Г. Сковороди; Місце людини в мистецтві епох (Античність, Середньовіччя, Відродження) репродукції картин Леонардо да Вінчі, Мікеланджело, Рафаеля, Тінторетто, Боттічеллі; виставка різних видань творів Ф. Петрарки, Дж. Бокаччо, В. Шекспіра. Укласти тези статті підручника «Епоха Відродження», створити презентацію «Митці доби Відродження»; виконати груповий проект «Анкета життя і творчості Ф. Петрарки; виразно читати сонети №61, №132 Ф. Петрарки і висловити враження від прочитаного.
Просмотров: 3 752
Комментариев: 0

п/п
Дата Тема
уроку
Тип
уроку
Державні вимоги до рівня
навчальних досягнень учнів
Теорія
літератури
Міжпредметні зв’язки Культурологічний аспект Д/з
1 2 3 4 5 6 7 8 9
     І семестр
    ВСТУП (2 год.)
1.   Література і культура. Роди літератури (епос, лірика, драма) їх характерні ознаки урок-віртуальна екскурсія Учень:
розрізняє поняття «культура» і «література»;
розуміє поняття «літературний процес.    
1. рід літератури, епос, лірика, драма; початкові поняття про літературний напрям, літературну течію М. Рильський «Епоху, де б душею відпочить» Ж.Б. Шарден «Атрибути мистецтв»;
Мультимедійна презентація «Художня література серед інших видів мистецтва.
Засвоїти літературознавчі терміни. Опрацювати матеріал підручника, дати відповіді на запитання.
Просмотров: 3 642
Комментариев: 0