Меню
Світова література

5 клас
6 клас
7 клас
8 клас

Интегрированный курс

5 класс
6 класс

Виразне читання

Теорія
Практика

Шкільний конферанс

Основи школи юного конферансьє

Школа юного диктора

Основи школи юного диктора

Вивчення лірики

Олександр Твардовський - Лірика
Роберт Льюїс Стівенсон - Лірика
Олександр Пушкін - Лірика
Франческо Петрарка - Лірика
Адам Міцкевич - Лірика
Шандор Петефі - Лірика
Пейзажна лірика Алкмана, Гете, Лермонтова
Публій Овідій Назон - Лірика
Михайло Лермонтов - Лірика
Іван Крилов - Лірика

Методичний практикум

Схема самоаналізу уроку
Поетичне відлуння
Типи аналізу твору
Технологічна модель уроку
Кабінет літератури
Глосарій

Робота з портретом

Портреты А.П. Чехова
Портреты Л.Н. Толстого
Портреты Ф.М. Достоевского
Портреты Н.В. Гоголя
Портреты Ф.И. Тютчева
Портреты А.С. Пушкина
Портреты И.А. Крылова
Портреты Эзопа
Портреты М.Ю. Лермонтова
Работа с портретом писателя на уроках литературы. Предисловие

Презентації

Гаррієт Бічер-Стоу. "Хатина дядька Тома". Презентація
Композиція твору. Презентація
Життя і творчість Шолом–Алейхема. Презентація
Пауль Маар - презентація
Ярослав Гашек
Рюноске Акутаґава. "Павутинка" - презентація
Анна Гавальда - презентація

Популярні статті
    Розповісти друзям
    » » » » Календарно-тематичне планування. 7 клас. І семестр.


    Календарно-тематичне планування. 7 клас. І семестр.

    Рейтинг:

    Календарно-тематичне планування. 7 клас. І семестр.



    п/п
    Дата К-сть год. Зміст навчального
    матеріалу
    Державні вимоги
    до рівня навчальних
    досягнень учнів
    Теорія
    літератури
    Міжпредметні зв’язки Культурологічний аспект Д/з
          І семестр
        2 ВСТУП
    1.   1 Оригінал і переклад. Основні відомості про розвиток української перекладацької традиції. Майстри художнього перекладу. Роль художніх перекладів у розвитку культурного діалогу, дружніх взаємин між народами. Учень:
    дає визначення понять «оригінал», «переклад», «переспів», розрізняє їх (на прикладі окремих текстів); знає витоки й основні етапи української перекладацької традиції, імена видатних українських перекладачів; розуміє значення опанування творів в оригіналі (іноземною мовою), роль художніх перекладів у розвитку культури, взаємин між народами, становленні особистості.
    1.
    оригінал, переклад, епіграф, афоризм, прототип або прообраз, об’єкт зображення, оригінал і художній переклад
    історія української перекладацької школи (М. Рильський, Г. Кочур, І. Драч, М. Зеров) М. Чюрльоніс «Сюїта сонця»; Л. Ван Бетховен «Lango appassionato» (з Другої сонати»), портрети відомих перекладачів. Засвоїти літературознавчі терміни.
    Опрацювати матеріал підручника, дати відповіді на запитання.
    2   1 Переклад і переспів. Основні принципи аналізу і інтерпретації оригіналу і художнього перекладу. Учень:
    знає види перекладу – прямий (непрямий), точний (неточний), повний (неповний), вільний та ін., встановлює різницю між ними (на конкретних прикладах текстів); порівнює переклад і переспів одного і того самого твору, встановлює схожість і відмінність між ними.
      2.
    поглиблення понять про оригінал і переклад, переспів
    ознайомлення із українським журналом перекладів «Всесвіт» Мультимедійна презентація «У Країні перекладу». Дати відповіді на запитання підручника, опрацювавши попередньо статтю.
    Виконати групові та індивідуальні завдання.
    3.   1 Позакласне читання.
    Воннегут К. «Брехня».
    Тема родинних відносин і сімейних традицій.
    Учень:
    аналізує оповідання; виділяє в ньому найважливіші епізоди;
    розкриває основну думку твору.  
    3.
    оповідання, початкові поняття про стиль письменника
      Виставка книг письменника Воннегута; мультимедійна презентація про творчість американського письменника Презентація учнівських міні-проектів: «Скарби творчості».
    До наступного уроку
    ПЧ виконати індивідуальні завдання.
        10 БИЛИНИ І БАЛАДИ
    4.   1 Билина як жанр давньоруської літератури. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський). Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билинах.; Учень:
    засвоює знання з історії Київської Русі;
    навчається уважно слухати і читати історичні документи;
    усвідомлює легендарну історію Київської Русі як сюжетну основу билин. Знає цикли билин (Київський і Новгородський).
    4.
    літературний жанр «билина»,
    гіпербола
    історія Київської Русі; зміст української народної казки «Ілля Мурин» Мультимедійна презентація «Відгомін билин...» Мультфільм «Ілля Муромець і Соловій Розбійник». (Росія, реж. В. Торопчин). Музика: А. Бородін «Богатирська симфонія», Р. Глієр Симфонія №3 «Ілля Муромець», В. Сєрова «Ілля Муромець» (опера). На прикладі будь-якої билини пояснити, у чому полягає її вигаданість і правдивість. Знати основні цикли билин, їх характерні ознаки. Вміти знаходити відмінності між основними циклами билин (Київським і Новгородським).
    5.   1 Давньоруські билини про Іллю Муромця.
    „Ілля Муромець і Соловей Розбійник”. Ідеал воїна-захисника в билині. Втілення людських чеснот в образах героїв билин.
    Учень:
    характеризує образи билин;
    доводить прикладами з тексту, що в билині оспівується почуття власної гідності людини;
    виразно читає і аналізує давньоруську билину.
    5.
    повтори, гіперболи, постійні епітети
      Живопис, ілюстрації: В. Васнецов» Богатирі», М. Врубель «Богатир», С. Мальгін «Ілля Муромець», Б. Гурєєв «Ілля Муромець», Є. Кибрик цикл «Героїчні билини». Кінофільм «Ілля Муромець і Соловій Розбійник (реж. А. Птушко). Виразно читати і переказувати билину.
    Індивідуальні творчі завдання.
    6.   1 Балада як жанр фольклору. Характерні ознаки фольклорної балади. «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ. Учень:
    визначає характерні риси фольклорних балад; визначає ключові (в тому числі кульмінаційні моменти в літературних баладах і встановлює, як у ключових моментах виявляються риси героїв, увиразнюється ідея твору; характеризує образи персонажів літературної балади; переказує сюжет балади.    
    6.
    фольклорна балада
    В. Шекспір «Король Лір» у перекладі І. Франка Живопис: гравюра Т.Г. Шевченка «Король Лір», П. Татарников ілюстрації до балади «Король Лір». Музика: Д. Шостакович «Король Лір», М. Балакірєв «Король Лір». Х/ф «Король Лір» (реж. Т. Нанн, Великобританія). Знайти приказку чи прислів’я, що характеризує образ короля Ліра; підібрати до образу короля Ліра епітети. Навчитися переказувати баладу від першої особи.
    7.   1 «Як Робін Гуд став розбійником», «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном» (1 за вибором учителя).
    Ідеї свободи і служіння народові.
    (Альтернативне вивчення).
    Учень:
    виразно читає та аналізує баладу;
    висловлює особисте ставлення до проблем, що порушуються в баладі, аргументує свою точку зору прикладами і цитатами з тексту; розкриває в баладі втілення народних уявлень про мораль, патріотизм, героїзм та ін.; зіставляє оригінал літературної балади із художніми перекладами; порівнює між собою різні художні переклади.
    7.
    національний колорит; легенда, балада, комічне, трагічне, мелодика читання
    історія: розповідь про українського Робіна Гуда – Устима Кармелюка (1787 - 1835) Живопис: Т. Шугерман «Робін Гуд на полюванні». Х/ф «Робін Гуд (2010, США, реж. Р. Скотт). Мюзикл «Робін Гуд» (2014, Франція). Створити подарунок від хлопчика Маляна і захистити словесно художній шедевр Виконати випереджальні індивідуальні завдання до наступного уроку.
    8.   1 Образ народного захисника Робіна Гуда. Учень:
    розповідає про шляхетного розбійника Робіна Гуда, захисника бідних і ображених людей; визначає і підтверджує цитатами з балади риси характеру Робіна Гуда: сміливість, шляхетність, почуття власної гідності та справедливості; виявляє художні засоби створення образу Робіна Гуда.
    8.
    інтонація, логічна пауза, психологічна пауза; фразовий і логічний наголос
      Пам’ятник Робіну Гуду в Ноттінгемі. Дитячий мюзикл «Робін Гуд». Х/ф «Стріли Робін Гуда». Пісня В. Висоцького «Балада про вільних стрілків». Поміркувати і довести, що Робін Гуд хоч і розбійник, але лицар в душі. Навести приклади поєднання комічного і трагічного в баладах.
    9.   1 УРЗМ (усно).
    Урок-аналогія.
    „Робін Гуд і Олекса Довбуш – месники за народні кривди”;
    або:
    Віртуальна зустріч із билинними героями давньоруської літератури;
    або:
    Урок-телеміст
    „Англія – Україна. Шервудський ліс – Чорногора”;
    або:
    Урок-гра
    „Через високий перевал” (З досвіду роботи вчителя-методиста
    Янчука О.Д. (Великокушенецька ЗОШ Збаразького р-ну Тернопільської обл.).
    Учень:
    додатково перечитує книжки „Робін Гуд” (переказ балад у перекладі Юрія Юри) (розділи 1, 2, 3, 4, 5, 7, 11, 12, 13, 19, 22, 23, 24);
    реалізує навички інсценізації уривка, захисту ілюстрації;
    наводить приклади поєднання комічного і трагічного у баладах про Робіна Гуда;
    висвітлює втілення людських чеснот в образах героїв давньоруських билин.
    9.
    фольклорна балада
    історія: довідка про Олексу Довбуша Мультимедійна презентація-гра «Через високий перевал». Індивідуальні випереджальні завдання для учнів.
    10.   1 Йоган Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка». Випробовування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність. Учень:
    виразно читає та аналізує баладу; визначає у баладі символи, розкриває їх прихований зміст; характеризує образи персонажів.
    10.
    літературна балада; монолог, емоційність читання; психологічна пауза
    Історичні розповіді про лицарів Фото: будинок у місті Марбах, де народився Шиллер. Живопис: Ежен Делакруа «Полювання на левів» (1854), Вікторе Карпаччо «Лицар» (1510). Пам’ятник Шиллерові і Гете у Веймарі. Відповісти на запитання: Чи погоджуєтесь Ви, що у баладі стверджується думка про життя людини як найбільшу цінність?
    11.   1 Адам Міцкевич. «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі. Перебування Адама Міцкевича в Україні. Учень:
    виразно читає баладу, розуміє зміст прочитаного і може його передати у виразному читанні; висловлює власне ставлення до проблем, поставлених у баладі;
    11.
    антитеза, епітет, метафора, психологізм, літературна балада
    Л. Костенко «Я хочу на озеро Світязь», М. Бажан «Міцкевич в Одесі» Живопис: Ю. Фалат «Світязь». Мультфільм «Загублене місто Світязь» (реж. К. Полак, Польща). Визначити провідну думку балади «Світязь».
    Індивідуальні завдання випереджального характеру.
    12.   1 Символічні образи, елементи фольклору в баладі Міцкевича «Світязь» Учень:
    виразно читає баладу „Світязь” і аналізує її;
    звертає увагу на глибокий філософський сенс твору, відчуття складності і суперечливості людської індивідуальності, внутрішнього світу людини;
    пояснює роль вживання в тексті засобів художньої виразності (символів).
    12.
    образи-символи
    українські образи і мотиви в баладі А. Міцкевича «Світязь» Пісня «Світязь» (муз. А. Пашкевич, сл. Й. Строцюк), пісні про Світязь композитора М. Стефанишина. Скульптурна композиція «Світезянка (скульптор В. Теребун). Ілюстрації Дж. Александера до балади «Світязь». Розповідати про образи-символи у баладі. Намалювати ілюстрації і словесно захистити їх.
    Дати відповіді на питання вікторини «Бадади Міцкевича».
    13.   1 Роберт Льюїс
    Стівенсон. «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода – рабство). Утвердження духовної сили піктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей.
    Учень:
    розповідає про історичне тло балади (боротьба піктів проти іноземних загарбників);
    висловлює власне судження про поведінку старого пікта, який пожертвував сином і власним життям, але не відкрив іноземцям таємниці вересового меду;
    виразно читає і аналізує „Баладу про вересовий трунок”.
    13.
    поглиблення поняття про символ
    оригінал, переклади вірша Р. Кіплінга «Заповіт піктів»; (Є. Крижевича, М. Стріхи, О. Самари); роман Р. Олдінгтона «Стівенсон. Портрет бунтаря» Ілюстрації А. Харшака до балади Р. Стівенсона. Мультфільм «Вересковий мед» (1974, СРСР, реж. І. Гурвич). Музей Р. Стівенсона в Апіа на острові Уколу, Самоа. Дати характеристику героїв балади. Визначити ставлення автора до своїх персонажів.
    14.   1 Контрольна робота.
    Вступ. Билини і балади
    Тести.
    Учень:
    читає і сприймає художні текти балад цілісно;
    розуміє головну думку, висловлену у баладах;
    висловлює особисте ставлення до проблем, що порушуються у баладах.
    14.
    билина, балада, гіпербола, символ
        Індивідуальні завдання творчого характеру.
        10 ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ
    15.   1 Вальтер Скотт.
    «Айвенго».
    В. Скотт – засновник жанру історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».
    Учень:
    розповідає про В. Скотта як засновника жанру історичного роману;
    виділяє історичну основу і художній вимисел у романі «Айвенго».
    15.
    історичний роман, художній вимисел
    раннє середньовіччя історії Англії і Шотландії Будинок-музей В. Скотта в Абботсфорті та Еденбурзі (замок Крейгміллер). Монумент В. Скотту в Единбурзі (Шотландія). Опера «Айвенго» (композитор А. Салліван). Розповідати про В. Скотта.
    Підготуватися до літературного диктанту за змістом роману.
    Заповнити таблицю «Ознаки історичного роману».
    16.   1 Історичний колорит роману «Айвенго» та засоби його створення. Учень:
    сприймає великий за обсягом текст цілісно;
    визначає головну тему твору.
    16.
    сюжет роману
    переклади А. Волоковия, І. Давиденко Х/ф «Балада про доблесного рицаря Айвенго (1983. СРСР, реж. С. Тарасов). Осмислити історичний колорит роману, засвоїти зміст твору.
    17.   1 Динаміка сюжету роману «Айвенго». Гумор у творі В. Скотта. Учень:
    наводить приклади зображення панорами життя середньовічної Англії (історичного колориту).
    17.
    оригінал, переклад, сюжет, гумор
      Мультфільм «Айвенго» (1986. Австралія, реж. Г. Уорвік). Заповнити таблицю «Сюжет роману «Айвенго». Відповісти на запитання, що представлені у підручнику.
    18.   1 Утілення в образі Айвенго кодексу рицаря, художні засоби створення образу. Учень:
    висловлює судження про вплив реальних історичних подій на долю людини;
    характеризує образ Айвенго.
    18.
    засоби створення образів персонажів
      Опера: Г. Мартнер «Храмівник і єврейка». Х/ф «Молодий Айвенго» (1995, Канада – Франція – Великобританія, реж. Р. Томас). Записати кодекс рицаря Айвенго. Усний твір на тему: «Айвенго – благородний лицар» ( за складеним планом).
    19.   1 Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагільбера, принца Джона, фон де Бефа, Моріса де Брасі, Ровени, Ребекки. Учень:
    висловлює власне судження щодо подій і образів, підтверджує свою думку цитатами з тексту; порівнює образи героїв (Бріан де Буагильбер і Айвенго, леді Ровена і Ребекка), виявляє схожість і відмінності між ними; вирізняє у прочитаних текстах художні засоби створення образів та встановлює їх функцію.
    19.
    прийом контрасту, антитеза
    А. Чайковський «За сестрою» (напружений драматичний сюжет героїко-романтичної повісті). Х/ф «Айвенго» (1982, США, реж. Д. Кемфілд). Порівняти образ Айвенго з іншими образами лицарів у романі. Підготувати вибірковий переказ «Доля леді Ровени», «Доля Ребекки».
    20.   1 УРЗМ (письмово).
    Конкурс: 7 влучних і оригінальних запитань, до тексту роману В. Скотта „Айвенго”
    або
    Порівняльна характеристика літературних героїв роману (Ровена і Ребекка, Айвенго і Бріан де Буагільбер).
    Учень:
    висловлює особисте ставлення до проблеми, що порушується у творі, аргументуючи свою точку зору прикладами і цитатами з тексту; засвоює поняття „порівняльна характеристика літературного героя”;
    розвиває навички окреслення тези та її аргументації.
    20.
    тема твору, проблематика, історичний колорит, фактичний матеріал і художній вимисел
    історичні події, хрестові походи, протистояння Річарда і Джона Учнівські ілюстрації до роману. Відповідь на запитання: «Які історичні уроки подає читачам роман «Айвенго?» Усно скласти твір-роздум за однією із запропонованих тем, записати план до робочого зошита.
    21.   1 Друга світова війна у європейській поезії (К.І. Галчинський («Лист із полону», «Пісня про солдатів з Вестерпляте» та ін.) А. Маргул-Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд»), Б.Ш. Окуджава («До побачення, хлопчики…») (твори на вибір) Учень:
    аналізує ліричні твори про Другу світову війну;
    розуміє значення культури в боротьбі за мир, демократичні цінності.
    21.
    поглиблення поняття про вірш
    тема другої світової війни у творчості українських поетів Карикатури Кукриніксів.
    Живопис: К. Васильєв «Прощання слов’янки”. Кліп «До побачення, хлопчики…» (YouTube)
    Визначити особливості втілення теми Другої світової війни у поезії. Одкровення: «Мої враження від віршів поетів К. Галчинського, А. Маргул-Шпербера, Б.Ш. Окуджави).
    22.   1 В.В. Биков.
    «Альпійська балада».
    Особливості сюжету і композиції повісті.
    Учень:
    визначає головну тему твору;
    висловлює особисте ставлення до проблеми, що порушуються в творі, аргументуючи свою точку зору прикладами і цитатами з тексту.  
    22.
    сюжет, композиція повісті; види й функції пейзажу
    Одкровення про війну військового кореспондента Дж. Олдріджа; О. Твардовський «Тобі, Україно» А Засвоїти сюжет і композицію повісті Бикова «Альпійська балада».
    23.   1 Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства. Учень:
    характеризує образи Івана Терешка і Джулії; розуміє значення творів мистецтва у засудженні війни (твори живопису, музики, кіно, в яких викривається фашизм.
    23.
    літературний образ
    І. Драч «Балада війни» Живопис: В. Верещагін «Апофеоз», «Війна». Відповідати на запитання підручника.
    24.   1 Гуманістичний зміст повісті. Символічність назви твору, риси жанру балади у ньому. Учень:
    усвідомлює гуманістичний зміст повісті; пояснює символічність назви твору; визначає риси жанру балади в ньому.
    24.
    персонаж
    твори
    В. Бикова в українських перекладах
    Х/ф «Альпійська балада» (СРСР, 1965, реж. Б. Степанов). Творчі індивідуальні завдання.
    25.   1 Контрольна робота. «Історичне минуле в літературі».
    Написати коротку передмову до прочитаного твору;
    або
    Тести (вивчене за І семестр);
    або
    Скласти рекламу на прочитаний твір;
    або
    Характеристика персонажа вивченого твору.
    Учень:
    знає основні відомості про життя і творчість письменників; знає зміст творів; розуміє головні ідеї творів; характеризує образи героїв; висловлює судження про прочитані твори; висловлює власне ставлення до проблем, що порушені у прочитаних творах
    25.
    оповідання
        Індивідуальні завдання до наступного уроку. позакласного читання (Т.М. Рід «Морське вовченя»).
    26   1 Позакласне читання.
    Л. Уліцька «Паперова перемога». Розмірковування про справжню красу людини.
    Учень:
    розуміє головні ідеї твору;
    висловлює судження про героїв оповідання Л. Уліцької;
    аналізує композицію твору.
    26.
    поглиблення поняття про елементи сюжету, відкритий фінал,
    характеристика персонажа
        Виконати групові завдання.
        6 Духовне випробування людини
    27.   1 Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм». Проблема взаємин й між батьками і дітьми. Образи Бена і Деві, художні засоби творення образів персонажів у оповіданні. Учень:
    розповідає про основні факти життя і творчості Джеймса Олдріджа; виразно читає художній текст, емоційно його сприймає, висловлює враження від прочитаного твору.
    27.
    оповідання
    біологія: акули – хрящові риби Фотографії: полювання на акул в Червоному морі; фото Дж. Олдріджа на церемонії вручення Міжнародної премії «За зміцнення миру між народами» (1973). Скласти план оповідання «Останній дюйм».
    28.   1 Символічність назви оповідання Джеймса Олдріджа «Останній дюйм». Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність дитини і дорослого до взаєморозуміння. Утвердження сімейних цінностей. Учень:
    вирізняє напружені (кульмінаційні) моменти сюжету, їх значення для розкриття образів персонажів; аналізує образи персонажів: їх характерні риси, вчинки, стосунки з іншими персонажами, динаміку, засоби створення (художня деталь, символи та ін.); висловлює власне ставлення до порушених у творі моральних проблем.
    28.
    сюжет (кульмінація), тема, ідея
      Фільм «Останній дюйм» (СРСР, 1958, реж. Т. Вульфович). Пояснити значення назви оповідання. Скласти розповідь за таблицею: «Деві у випробуваннях».
    29.   1 Редьярд Кіплінг. «Якщо…» Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо…». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору. Учень:
    усвідомлює проблему духовного випробування людини у вірші; аналізує композицію твору;
    визначає художні особливості вірша та його провідну ідею.
    29.
    поглиблення поняття про вірш
    В. Стус «Лист синові», Л. Костенко «Чайка на крижині» Живопис: Ф. Берн-Джонс «Кіплінг за роботою». Відповісти на запитання: «Що, на думку Кіплінга, дає право називатися людиною?»
    30.   1 «Балада про Схід і Захід» Р. Кіплінга.
    Протистояння і примирення Сходу і Заходу в баладі. Антитези у творі. Ідеї миру і дружби в «Баладі» Динаміка образів головних героїв (Камаль, Полковничий син).
    Учень:
    висловлює власне ставлення до порушених у творі філософських проблем; порівнює оригінали й художні переклади (за умови володіння іноземною мовою). .
    30.
    балада
    переклад М. Стріхи Ілюстрації до балади Відповідати на запитання, що поміщені у підручнику.
    31.   1 Повторення та узагальнення вивченого у І семестрі
    або
    Урок-лицарський турнір
    або
    Зустріч
    у поетичній вітальні
    або
    Засідання
    клубу любителів поезії.
    Учень:
    розуміє головні ідеї вивчених творів;
    висловлює судження про вивчені твори у І семестрі;
    виконує творчі завдання за змістом вивчених творів.
    31.
    образ літературного героя
      Матеріали Кіплінгфесту у Вінниці (2012). Аналіз образів балади; висвітлення проблем миру у баладі (індивідуальні завдання).
    32.   1 Підсумкова контрольна робота.
    Написати коротку передмову до прочитаного твору
    або:
    Тести (вивчене за І семестр)
    або:
    Скласти рекламу на прочитаний твір.
    Учень:
    знає основні відомості про життя і творчість письменників; знає зміст творів;
    розуміє головні ідеї творів;
    характеризує образи героїв;
    висловлює судження про прочитані твори;
    висловлює власне ставлення до поставлених у них проблем.
    32.
    повторення вивчених літературознавчих термінів
        Роздум: «Якою є роль літератури у формуванні школи життєвих цінностей?»
    все для dle
    Просмотров: 7 489
    Комментариев: 0
    Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
     
    Другие новости по теме:


    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.