Меню
Світова література

5 клас
6 клас
7 клас
8 клас

Интегрированный курс

5 класс
6 класс

Виразне читання

Теорія
Практика

Шкільний конферанс

Основи школи юного конферансьє

Школа юного диктора

Основи школи юного диктора

Вивчення лірики

Олександр Твардовський - Лірика
Роберт Льюїс Стівенсон - Лірика
Олександр Пушкін - Лірика
Франческо Петрарка - Лірика
Адам Міцкевич - Лірика
Шандор Петефі - Лірика
Пейзажна лірика Алкмана, Гете, Лермонтова
Публій Овідій Назон - Лірика
Михайло Лермонтов - Лірика
Іван Крилов - Лірика

Методичний практикум

Схема самоаналізу уроку
Поетичне відлуння
Типи аналізу твору
Технологічна модель уроку
Кабінет літератури
Глосарій

Робота з портретом

Портреты А.П. Чехова
Портреты Л.Н. Толстого
Портреты Ф.М. Достоевского
Портреты Н.В. Гоголя
Портреты Ф.И. Тютчева
Портреты А.С. Пушкина
Портреты И.А. Крылова
Портреты Эзопа
Портреты М.Ю. Лермонтова
Работа с портретом писателя на уроках литературы. Предисловие

Презентації

Гаррієт Бічер-Стоу. "Хатина дядька Тома". Презентація
Композиція твору. Презентація
Життя і творчість Шолом–Алейхема. Презентація
Пауль Маар - презентація
Ярослав Гашек
Рюноске Акутаґава. "Павутинка" - презентація
Анна Гавальда - презентація

Популярні статті
    Розповісти друзям
    » » » » Календарно-тематичне планування. ІI семестр.


    Календарно-тематичне планування. ІI семестр.

    Рейтинг:

    Календарно-тематичне планування. ІI семестр.



    п/п
    Дата Тема уроку Тип уроку Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів Теорія
    літератури
    Міжпредметні зв’язки Культурологічний аспект Д/з
    ІІ семестр
    Людські стосунки
    35.   Антон Павлович Чехов.
    «Хамелеон», «Товстий і тонкий». Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А.П. Чехова.
    Урок художнього сприйняття твору Учень:
    визначає актуальні проблеми у прочитаних творах,
    висловлює своє ставлення до порушених питань, розкриває їх актуальність.
    оповідання, сюжет; реалістична деталь, символ, антитеза А. Чехов і Україна Літературна презентація «Оповідання А.П. Чехова»; телефільм «Чехов у Ялті». Аналізувати оповідання: від «маленької людини до дрібної людини; визначити символічний смисл прізвищ героїв оповідань Чехова.
    36.   Діалог як основна форма розкриття сюжету. Майстерність письменника А.П. Чехова у змалюванні персонажів. Роль художньої деталі. Підтекст. Символічність назви. Урок формування теоретико-літературних понять Учень:
    пояснює вчинки персонажів, мотиви їхньої поведінки;
    розкриває символічний зміст назв творів;
    дає визначення поняття «художня деталь», знаходить художні деталі та встановлює їх роль у тексті,
    дає визначення понять «гумор», «іронія», розуміє  схожість і різницю між ними, виявляє гумор і іронію в текстах, їх значення для розкриття образів персонажів та авторської позиції.
    портрет, діалог, підтекст проблема  інтелігентної людини у світовій літературі Мультимедійна презентація «Мовний простір оповідання Чехова «Хамелеон». Дати відповідь на запитання:
    Від яких хвороб лікує суспільство Чехов-письменник.
    Схарактеризувати образ Очумєлова.
    37.   Джек Лондон.
    «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби і зрадництва у творі.
    Урок художнього сприйняття твору Учень:
    знає про окремі факти життєвої і творчої біографії Джека Лондона; виявляє особливості сюжету і композиції  творів, визначає кульмінаційні моменти,
    обґрунтовує свою думку.
    автор прозового твору, перекладач прозового твору порівняння оригіналу і перекладу Літературна презентація «Світ оповідань Джека Лондона». Розказати від першої особи про відчуття героя оповідання «Жага до життя». Скласти цитатний план  до образу головного героя.
    38.   Характеристика героїв твору «Жага до життя» Джека Лондона. Урок узагалнювального вивчення твору Учень:
    пояснює вчинки персонажів, мотиви їхньої поведінки, розкриває внутрішні порухи, поривання, мрії й прагнення персонажів.
    літературний персонаж О. Довженко «Воля до життя». Х/ф «Світ життя». Написати лист герою оповідання за такою тезою: «Дякую, що дали приклад, як потрібно любити життя».
    39.   Описи природи та їх роль у творі Джека Лондона «Жага до життя». Значення назви оповідання.
    або
    Компаративний аналіз оповідань Джека Лондона «Жага до життя» і О.Довженка «Воля до життя».
    Урок аналізу твору
    Урок компаративного аналізу твору
    Учень:
    знаходить описи природи у творі, пояснює їх роль у тексті, розкриває значення назви оповідання.
    пейзаж українські перекладачі творів Джека Лондона репродукції картин Р. Кента Підготувати  відповідь на запитання: Що, на вашу думку, символізує сірий колір у зображенні пейзажу в оповіданні?
    40.   УРЗМ .
    Урок-вікторина на кращого знавця вивчених творів за шкільною програмою (розділ «Людські стосунки»
    або
    Літературний диктант.
    Урок розвитку зв’язного мовлення Учень:
    знає основні відомості про життя і творчість письменників; переказує зміст творів;
    розуміє їх головні ідеї;
    характеризує образи героїв;
    висловлює судження про твори; мотивує власне ставлення до проблем, поставлених у творах.
    поглиблення поняття про
    сюжет твору
    формування людського характеру за А. Чеховим і Дж. Лондоном Мультимедійна презентація «Правила духовності від літературних героїв А.П. Чехова і Джека Лондона». Підготувати відповіді на запитання вчителя; створити асоціативний кущ «Що ми довідалися про героїв Джека Лондона»?; виконати індивідуальні завдання до прочитання твору Г. Бічер-Стоу або В. Короленка.
    41.   Г. Бічер-Стоу.
    «Хатина дядька Тома», В.Г. Короленко. «Сліпий музикант» (1 твір за вибором учителя)
    Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома». Проблема рабства і ставлення до людей різних рас і національностей у творі.
    або
    В.Г. Короленко «Сліпий музикант» Пошук головним героєм (Петром Попельським) свого місця у світі.
    Урок художнього сприйняття твору Учень:
    знає про окремі факти життєвої і творчої біографії Г. Бічер-Стоу або В.Г. Короленка та музеї митців;
    визначає актуальні проблеми у прочитаних творах, розкриває їх актуальність;
    виявляє особливості сюжету і композиції творів.
    соціальний роман реалістичного спрямування; реалістична повість проблема рабства у Ж. Верна і Г. Бічер-Стоу Літературні презентації «Духовна шляхетність героїв роману Бічер-Стоу «Хатинка дядька Тома» або «Знайомтесь: В.Г. Короленко». Знати короткі відомості про письменника і зміст виучуваного твору; виконати індивідуальні і групові завдання до наступного уроку;
    42.   Образи дядька Тома, Елізи, Джорджа Гарріса, Джорджа Шелбі, Евангеліни (Єви) (Г.Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»)
    або
    Тема мистецтва. Петро Попельський і Евеліна (В.Г. Короленко «Сліпий музикант).
    Урок поглибленої роботи над текстом Учень:
    розкриває  внутрішні порухи, поривання, мрії й прагнення персонажів;
    дає визначення поняття «художня деталь» знаходить художні деталі у тексті твору та встановлює їх роль (змалювання персонажів, розкриття їх внутрішнього стану, увиразнення авторської ідеї).
    художні засоби творення літературно образу (портрет, вчинки, мова, ставлення до інших) психологія і література (зіставлення у характеристиці літературного героя) Ілюстрації художника Н. Цейтліна до роману «Хатинка дядька Тома» або
    записи українських пісень «Гей, літа орел», «Ой, на горі женці жнуть».
    Л. Бетховен «Соната № 8».
    Листівки „Українські музичні інструменти” до повісті «Сліпий музикант».
    Скласти розповідь про літературного героя виучуваного твору, дати відповіді на завдання вікторини, захистити ілюстрації до твору, творчим групам виконати індивідуальні завдання.
    43.   Ідеї доброти, поваги до людини, мужності, толерантності у творі Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»
    або
    Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага і повага до інших у творі В.Г. Короленка «Сліпий музикант».
    Урок поглибленої роботи над текстом Учень:
    характеризує загальнолюдські чесноти у творі, що вивчається,
    обґрунтовує свою думку.
    оригінал, переклад; добро і зло як  антиподи у літературних творах Мультимедійна презентація «Герої Бічер-Стоу голосують за добро і волю». Соната № 23 Л. Бетховена «Аппасіоната». Запис думи «Невольничий плач». Комплекти листівок «Кобзарі» до повісті Короленка «Сліпий музикант» Скласти  власну думку про життя літературних героїв;
    групі учнів виконати випереджальні індивідуальні завдання; скласти рекламу літературного героя.
    44.   Викриття жорстокості й расової неприязні у романі Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома».
    або
    Українська природа, народні образи й традиції в повісті В.Г. Короленка «Сліпий музикант».
    Урок узагальнювально
    го вивчення твору
    Учень:
    досліджує проблематику твору, вирізняє  в окремих епізодах підтекст, визначає прихований зміст висловлювання, обґрунтовує свою думку, зіставляє літературні твори з їх екранізаціями, ілюстраціями.
    художня деталь В.Г. Короленко і Україна Літературні презентації «Слухайте героїв Бічер-Стоу» або «Слухайте одкровення сліпого музиканта». Виконати завдання до уроку контролю знань; дослідити ідеї доброти, поваги до людини у творі Бічер-Стоу або дослідити народні традиції у повісті Короленка.
    45.   Контрольний твір за романом
    Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»
    або
    за повістю В.Г. Короленка «Сліпий музикант».
    Урок контролю знань Учень:
    складає план до твору;
    пише за планом контрольний твір за вивченим художнім твором.
    змалювання персонажів, розкриття їх внутрішнього стану, увиразнення авторської ідеї   Мультимедійна презентація «Літературні герої Бічер-Стоу» або «Літературні герої В.Г. Короленка». Прочитати казку – притчу А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц» та виконати індивідуальні завдання.
    46.   Антуан де Сент – Екзюпері.
    Казка-притча «Маленький принц».
      Учень:
    володіє короткими відомостями про життя і творчість Антуана де Сент-Екзюпері;
    сприймає цілісно текст твору;
    переказує близько до тексту зміст філософської казки-притчі.
    поглиблення поняття про казку-притчу переклади і видання книг
    А. де Сент-Екзюпері в Україні
    Мультимедійна презентація «Світ дітей і світ дорослих у творчості  Екзюпері». Читати твір, створити презентації для характеристики літературних героїв, порівняти і схарактеризувати героїв казки-притчі в різних перекладах.
    47.   Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі.   Учень:
    наводить приклади поетизації в казці краси чистих людських взаємин і почуттів (вірність Троянді, відповідальність перед друзями: «Ми відповідальні за тих, кого приручили»).
    зміст літературного твору   Ілюстрації
    до казки-притчі Екзюпері.
    Поміркувати над проблемними питаннями: «Що означає «розуміти життя?», «Що означає «бути родом із дитинства?»; знати зміст І – ІХ розділів казки-притчі.
    48.   Художні образи в казці-притчі «Маленький принц А. де Сент-Екзюпері.   Учень:
    характеризує художні образи в казці-притчі;
    висловлює особисте ставлення до героїв твору.
    поглиблення поняття про літературний образ порівняння оригіналу і перекладу повісті; роздуми про людину А. де Сент-Екзюпері і У. Голдінга Х/ф «Маленький принц». Укласти  карту-схему мандрів Маленького принца; подумати над великими секретами лиса; усвідомити, що означає бути людиною.
    49.   Філософський зміст твору «Маленький принц» А. де Сент-Екзюпері.   Учень:
    знаходить приклади втілення головних життєвих цінностей у казці, тлумачить її алегоричний зміст.
    філософська казка-алегорія порівняльна характеристика персонажів М/ф «Маленький принц». Зрозуміти особистість пілота і героя твору. Усвідомити метафорично-філософський сенс мандрів Всесвітом та духовних пошуків Маленького принца. Засвоїти уроки Екзюпері. Підготувати до перевірки читацькі щоденники і робочі зошити.
    50.   Контрольна робота за розділом шкільної програми «Людські стосунки»: відповідь на запитання, тести (різнорівневі завдання за варіантами).   Учень:
    знає зміст вивчених творів;
    характеризує головних героїв;
    розуміє головні проблеми творів; висловлює особисте ставлення до героїв, проблем, що порушуються у вивчених творах.
    жанр твору Екзюпері «Маленький принц»   Схема «Орієнтовний план творчої роботи». Захистити індивідуальних міні-проекти «Краса поетичного світу Японії», ознайомитися із літературним терміном «підтекст».
        Поетичне бачення світу
    51.   Мацуо Басьо.
    Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку.
    Урок художнього сприйняття твору Учень:
    виразно читає хайку Мацуо Басьо;
    робить спроби зрозуміти відображення японських уявлень про красу в поезії митця.
    хайку, підтекст переклади хайку Басьо в Україні Літературна презентація «Японські уявлення про красу в поезії митця». Виконати групові та індивідуальні завдання до вивчення хайку М. Басьо
    52.   Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст. Урок узагаль
    нювального вивчення твору
    Учень:
    відчуває зображення станів природи в ліриці Мацуо Басьо;
    розуміє роль художньої деталі;
    намагається розуміти підтекст хайку.
    художня деталь   Схема «Художній зміст хайку». Намалювати настрій хайку Басьо.
    Створити поетичну хрестоматію хайку Басьо.
    53.   Роберт Бернс.
    «Моє серце в верховині…» Ідея любові до батьківщини у вірші Бернса. Антитеза (рідний край – чужина). Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори).
    Урок аналізу твору Учень:
    виразно читає вірш;
    визначає ідею любові поета до батьківщини;
    виокремлює елементи фольклору у поетичному творі.
    поетичний твір, антитеза, традиційні образи, постійні епітети, повтори українські перекладачі творів Р. Бернса Літературна презентація «Поетичні одкровення від  Р. Бернса». Охарактеризувати  естетичні і літературні уподобання шотландського поета Р. Бернса, намалювати словесний портрет ліричної героя поетичного твору «Моє серце в верховині». Вивчити поетичний твір напам’ять.
    54.   Генрі Лонгфелло. «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором учителя). Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та ін). Урок засвоєння нових знань Учень:
    володіє окремими відомостями про життя і творчість Генрі Лонгфелло;
    розуміє зміст міфів північноамериканських індіанців;
    звертає увагу на елементи фольклору.
    міфи північноамериканських індіанців переклад
    О. Олесем «Пісні про Гайавату» Генрі Лонгфелло; стаття І. Драча про творчість Лонгфелло в Україні
    Роздатковий матеріал; портрет Генрі Лонгфелло; ілюстрації до «Пісні про Гайавату». Виконати завдання до характеристики образу Гайавати. Зазначити у розділі «Люлька згоди» елементи фольклору.
    Заповнити щоденник самостійно прочитаних творів.
    55.   Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові. Урок узагальнення і систематизації знань Учень:
    аналізує образ Гайавати як національного героя;
    виокремлює ідеї миру, національного єднання, служіння народові.
    персонаж і герой літературного твору індіанські легенди і поема Лонгфелло Художнє полотно Ц. Рушелла «Індіанець». Вивчити напам’ять уривок із розділу «Люлька згоди» (промова Гітчі – Маніто); порівняти легенду дакотів з твором Лонгфелло; зробити спробу графічно зобразити родовід Гайавати; творчій групі підготувати повідомлення про історію виникнення листівок.
    56.   Джанні Родарі.
    «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
    Урок художнього сприйняття твору Учень:
    має окремі відомості про Джанні Родарі;
    навчається сприймати світ за поглядами ліричного героя автора «Листівок з видами міст».
    ліричний вірш, ліричний герой переклади творів Дж. Родарі в Україні Мультимедійна презентація „Листівки світу, що подаровані італійським письменником Дж. Родарі»; портрет письменника; фотовиставка «Мальовнича Італія»; політична карта Європи; виставка книг письменника. Створити власну листівку; написати письменникові Дж. Родарі подяку за знайомство із листівками світу; виконати групові завдання до уроку позакласного читання за творчістю Дефо; підготувати відповідь на запитання «Що є найдорожчим у житті?»
    57.   УПЧ.
    Д. Дефо «Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо».
    Урок-бесіда за творами для позакласного читання Учень:
    сприймає художній текст цілісно;
    переказує ключові епізоди твору;
    розуміє ідею твору.
    індивідуальні риси характеру героя світова робінзонада Різні видання роману Дефо «Робінзон Крузо»; ілюстрації до роману художника І. Іллінського, малюнок Т.Г. Шевченка «Робінзон Крузо». Створити пам’ятку «Життєві заповіти Робінзона», написати короткий текст про Робінзона для „Енциклопедії літературних героїв”; до уроку 63 прочитати повість Еріка Шмітта «Оскар і Рожева пані».
        Образ майбутнього в літератур
    58.   Рей Дуглас Бредбері.
    «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». Образ Тома, його динаміка.
    Урок учнівського читання Учень:
    володіє короткими відомостями про життя і творчість письменника; виразно читає і переказує близько до тексту новелу «Усмішка»; висловлює судження про події, зображені в творі; характеризує Тома й розмірковує, чому той, на відміну від натовпу, не хотів нищити витвір мистецтва.
    поглиблення понять про літературні жанри «оповідання», «новела» узагальнення знань з літературних понять «оповідання» і «новела» на підставі компаративного аналізу (Чехов, Діккенс, Лондон, Бредбері) Пам’ятка про узагальнення знань. Підготувати повідомлення про віру письменника у майбутнє; індивідуальне завдання: підготувати розповідь про картину Леонардо да Вінчі «Джоконда».
    59.   Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору «Усмішка» Рея Бредбері. Урок-дослідження Учень:
    досліджує значення образу Джоконди; розмірковує про причини деградації людської цивілізації, зображеної в новелі; пояснює сенс заголовку новели та його зв’язок з оптимістичним звучанням фіналу твору; називає твори сучасного мистецтва на тему майбутнього, зіставляє їх із творами Р. Бредбері.
    логічний акцент, хронотоп новели, система образів філософський сенс твору, сходинки фантастики: від
    Ж. Верна до Рея Бредбері
    Літературна презентація: «Усмішка» Рея Бредбері. Дати характеристику душевному станові Тома; схарактеризувати натовп у новелі Р. Бредбері «Усмішка»; дібрати означення-синоміми до слова «усмішка»; відповісти: Що символізує усмішка у творі?
    60.   Роберт Шеклі.
    «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.
    Урок учнівських читань Учень:
    володіє короткими відомостями про письменника Роберта Шеклі;
    виразно читає текст і визначає головну думку прочитаного, підтверджує її прикладами, цитатами з тексту; називає основні ознаки фантастичної літератури та виявляє їх у прочитаному твору; характеризує образ Кліві;
    встановлює сутність конфлікту між Кліві і неземною цивілізацією.
    поглиблення поняття про фантастику сходинки фантастики: Ж. Верн – Рей Бредбері – Роберт Шеклі Мультимедійна презентація «Сила людської думки у «Запахах»
    Р. Шеклі».
    Характеризувати персонажів прочитаного твору; створити  правила фантастики.
    61.   Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму в оповіданні Роберта Шеклі «Запах думки». Урок аналізу твору Учень:
    характеризує образ майбутнього у творі Роберта Шеклі;
    зіставляє персонажів фантастичних творів (Том і Кліві):
    висловлює свою думку щодо майбутнього людства, ролі літератури й мистецтва в майбутньому;
    називає твори сучасного мистецтва на тему майбутнього (кіно, живопис, музика), зіставляє з творами Р. Шеклі.
    елементи сюжету (експозиція, зав’язка,
    розвиток подій,
    кульмінація,
    розв’язка)
    українські перекладачі творів Шеклі;
    Том і Кліві: схожість і відмінності
    Ілюстрації  до оповідання Шеклі «Запах думки». Переповісти сюжет оповідання відповідно до складеного плану, зазначити у тексті цитати, що характеризують вчинки героїв.
    62.   УРЗМ.
    Написання листа письменнику-фантасту (Рей Дуглас Бредбері, Роберт Шеклі)    або
    Укладання творчого проекту «Образи майбутнього в літературі та інших видах мистецтва».
    Урок творчої роботи Учень:
    демонструє вміння творчо мислити, фантазувати, логічно висловлювати власну думку.
    реальне – фантастичне образ майбутнього у світовій фантастиці Мультимедійна презентація «Майбутнє людини у Всесвіті». Розповісти про випробовування Кліві; виконати завдання до уроку позакласного читання (Ерік Шмітт «Оскар і Рожева пані»).
    63.   УПЧ.
    Шмітт Е.Е.
    «Оскар і Рожева Пані».
    Урок додаткового читання Учень:
    відкриває для себе літературний світ Е.Е. Шмітта,
    засвоює текст твору «Оскар і Рожева Пані»;
    висловлює власні враження від прочитаного.
    засоби створення казки Ерік Шмітт і Україна Х/ф «Оскар і Рожева пані». Виконати індивідуальні завдання.
        Сучасна література Зростання і взаємини зі світом
    64.   Астрід Анна Емілія Ліндгрен.
    «Брати Лев’яче серце», «Міо, мій Міо» (1 твір за вибором). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах А. Ліндгрен. Образи головних героїв. Перемога добра над злом.
    Урок-презентація Учень:
    долучає нову інформацію про творчість Астрід Ліндгрен;
    розповідає про основні події сюжету вивченого твору письменниці;
    висловлює і пояснює свою точку зору щодо вчинків персонажів, їхніх стосунків;
    розмірковує про вибір життєвих цінностей.
    поглиблення понять про
    повість
    фольклор і твори
    Астрід
    Ліндгрен
    Мультимедійна презентація «Астрід Ліндгрен і її літературні герої». Скласти стислу розповідь про літературного героя прочитаного твору А. Ліндгрен.
    65.   Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці (король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас). Урок-екскурсія Учень:
    засвоює цікаві відомості про письменника; знає тематику та зміст твору; аналізує текст твору, дізнається про фантастичну країну Усландію.
    фантастика переклади творів Міхаеля Енде в Україні Ілюстрації до твору М. Енде; мультимедійна презентація «В гостях у М. Енде». Виконати завдання до прочитаного твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»; підготувати розповідь про країну Усландію.
    66.   Моральні цінності, що утверджуються у творі Міхаеля Енде «Джим Ґудзик  і машиніст Лукас» (дружба, кохання, сім’я, повага до інших, любов до батьківщини). Урок поглибленої роботи над текстом Учень:
    осмислює поняття про «добро» і «зло», «життя і смерть», любов і ненависть», «милосердя» і «байдужість»; розмірковує про життєві цінності; розуміє значення категорії «художність» для оцінки творів масового мистецтва.
    жанри літературних творів   Мультимедійна презентація «Літературний світ М. Енде». Виконати індивідуальні завдання.
    67.   Крістіне Нестлінгер.
    «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі.
    Контрольна робота на 15 хвилин. Літературний диктант «Сучасна література».
    Урок з використанням ТЗН Учень:
    дізнається про літературні досягнення К. Нестлінгер;
    характеризує образ Конрада;
    розмірковує про становлення героя у світі;
    підсумовує власні знання про сучасну літературу.
    казка, магія, фентезі; жанр повість-казка Астрід Ліндгрен і Крістіне Нестлінгер Мультимедійна презентація книги «Конрад, або дитина з бляшанки». Довести, що твір К. Нестлінгер – повість-казка; розповісти про хлопчика Конрада (риси вдачі, поведінку).
    68.
    69.
    70.
    Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Уроки підбиття підсумків Учень:
    називає авторів і переказує зміст вивчених протягом року творів;
    висловлює і аргументує судження про пізнавальне значення світової літератури: зображення в ній життя, побуту, звичаїв, світогляду, духовних і моральних цінностей народів світу;
    складає список літератури на літо.
    укладання словника літературознавчих термінів, що вивчались у шкільному курсі світової літератури за 6 клас образи літературних героїв у творах українських і зарубіжних письменників Мультимедійна презентація «Узагальнення і систематизація навчального матеріалу із шкільного курсу світової літератури за 6 клас». Подарунок: правила духовності від літературних героїв.
    Завдання: список рекомендованої літератури за 7 клас.
    все для dle
    Просмотров: 12 997
    Комментариев: 0
    Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
     
    Другие новости по теме:


    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.