Основи школи юного конферансьє
Особливості викладання лірики у школі. Вступ
Типи аналізу твору
Технологічна модель уроку
Кабінет літератури
Глосарій
Портреты М.Ю. Лермонтова
Работа с портретом писателя на уроках литературы. Предисловие
№ п/п | Дата | Тема уроку | Тип уроку | Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів | Теорія літератури | Міжпред-метні зв’язки | Культурологічний аспект | Д/з |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ІІ семестр | ||||||||
Людські стосунки | ||||||||
35. | Антон Павлович Чехов. «Хамелеон», «Товстий і тонкий». Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А.П. Чехова. |
Урок художнього сприйняття твору | Учень: визначає актуальні проблеми у прочитаних творах, висловлює своє ставлення до порушених питань, розкриває їх актуальність. |
оповідання, сюжет; реалістична деталь, символ, антитеза | А. Чехов і Україна | Літературна презентація «Оповідання А.П. Чехова»; телефільм «Чехов у Ялті». | Аналізувати оповідання: від «маленької людини до дрібної людини; визначити символічний смисл прізвищ героїв оповідань Чехова. |
№ п/п |
Дата | Тема уроку | Тип уроку |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів | Теорія літератури |
Міжпредметні зв’язки | Культурологічний аспект | Д/з |
І семестр | ||||||||
ВСТУП | ||||||||
1. | Література як вид мистецтва. Художній образ. | Вступне заняття | Учень: виявляє ознаки різних видів мистецтва, встановлює своєрідність літератури в системі видів мистецтва, її характерні риси; дає визначення поняття «художній образ», знає його різновиди («традиційний образ», «вічний образ»), наводить приклади художніх образів. |
художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ | традиційні образи українського і зарубіжного фольклору | Картини: В. Гусєв. «За читанням», Б. Морізо. «Читання»; пам’ятник книзі в м. Леске (Польща, скульптор А. Питинський) | Засвоїти літературознавчі терміни; ознайомитися з прийомами творення образу в різних видах мистецтва; опрацювати матеріал підручника, дати відповіді на запитання. |