Популярні статті
    Розповісти друзям


    Календарно-тематичне планування. ІI семестр.


    № п/п Дата Тема уроку Тип уроку Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів Теорія літератури Міжпред-метні зв’язки Культурологічний аспект Д/з
    ІІ семестр
    Людські стосунки
    35.   Антон Павлович Чехов.
    «Хамелеон», «Товстий і тонкий». Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А.П. Чехова.
    Урок художнього сприйняття твору Учень:
    визначає актуальні проблеми у прочитаних творах,
    висловлює своє ставлення до порушених питань, розкриває їх актуальність.
    оповідання, сюжет; реалістична деталь, символ, антитеза А. Чехов і Україна Літературна презентація «Оповідання А.П. Чехова»; телефільм «Чехов у Ялті». Аналізувати оповідання: від «маленької людини до дрібної людини; визначити символічний смисл прізвищ героїв оповідань Чехова.
    Просмотров: 250
    Комментариев: 0

    Календарно-тематичне планування. І семестр.



    п/п
    Дата Тема уроку Тип
    уроку
    Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів Теорія
    літератури
    Міжпредметні зв’язки Культурологічний аспект Д/з
    І семестр
    ВСТУП
    1. Література як вид мистецтва. Художній образ. Вступне заняття Учень:
    виявляє ознаки різних видів мистецтва, встановлює своєрідність літератури в системі видів мистецтва, її характерні риси; дає визначення поняття «художній образ», знає його різновиди («традиційний образ», «вічний образ»), наводить приклади художніх образів.
    художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ традиційні образи українського і зарубіжного фольклору Картини: В. Гусєв. «За читанням», Б. Морізо. «Читання»; пам’ятник книзі в м. Леске (Польща, скульптор А. Питинський) Засвоїти літературознавчі терміни; ознайомитися з прийомами творення образу в різних видах мистецтва; опрацювати матеріал підручника, дати відповіді на запитання.
    Просмотров: 176
    Комментариев: 0