Меню
Світова література

5 клас
6 клас
7 клас
8 клас

Интегрированный курс

5 класс
6 класс

Виразне читання

Теорія
Практика

Шкільний конферанс

Основи школи юного конферансьє

Школа юного диктора

Основи школи юного диктора

Вивчення лірики

Олександр Твардовський - Лірика
Роберт Льюїс Стівенсон - Лірика
Олександр Пушкін - Лірика
Франческо Петрарка - Лірика
Адам Міцкевич - Лірика
Шандор Петефі - Лірика
Пейзажна лірика Алкмана, Гете, Лермонтова
Публій Овідій Назон - Лірика
Михайло Лермонтов - Лірика
Іван Крилов - Лірика

Методичний практикум

Схема самоаналізу уроку
Поетичне відлуння
Типи аналізу твору
Технологічна модель уроку
Кабінет літератури
Глосарій

Робота з портретом

Портреты А.П. Чехова
Портреты Л.Н. Толстого
Портреты Ф.М. Достоевского
Портреты Н.В. Гоголя
Портреты Ф.И. Тютчева
Портреты А.С. Пушкина
Портреты И.А. Крылова
Портреты Эзопа
Портреты М.Ю. Лермонтова
Работа с портретом писателя на уроках литературы. Предисловие

Презентації

Гаррієт Бічер-Стоу. "Хатина дядька Тома". Презентація
Композиція твору. Презентація
Життя і творчість Шолом–Алейхема. Презентація
Пауль Маар - презентація
Ярослав Гашек
Рюноске Акутаґава. "Павутинка" - презентація
Анна Гавальда - презентація

Розповісти друзям



п/п
Дата Зміст навчального матеріалу Тип уроку Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності
І семестр
    1. ВСТУП (2 год.)
1.   Література як вид мистецтва. Повторення . Література в системі мистецтва. Визначення поняття «художній образ». вступне заняття Учень/учениця
Ключові компетентності:
знає та розуміє значення культурних традицій у державному поступі (НЛ-2).
Предметні компетентності:
виявляє ознаки різних видів мистецтва, встановлює своєрідність літератури в системі видів мистецтва, її характерні риси; дає визначення поняття «художній образ», знає його різновиди («традиційний образ», «вічний образ»), наводить приклади художніх образів.
Просмотров: 15
Комментариев: 0

Календарно-тематичне планування. ІI семестр.


№ п/п Дата Тема уроку Тип уроку Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів Теорія літератури Міжпредметні зв’язки Культурологічний аспект Д/з
ІІ семестр
Людські стосунки
35.   Антон Павлович Чехов.
«Хамелеон», «Товстий і тонкий». Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А.П. Чехова.
Урок художнього сприйняття твору Учень:
визначає актуальні проблеми у прочитаних творах,
висловлює своє ставлення до порушених питань, розкриває їх актуальність.
оповідання, сюжет; реалістична деталь, символ, антитеза А. Чехов і Україна Літературна презентація «Оповідання А.П. Чехова»; телефільм «Чехов у Ялті». Аналізувати оповідання: від «маленької людини до дрібної людини; визначити символічний смисл прізвищ героїв оповідань Чехова.
Просмотров: 15 222
Комментариев: 0

Календарно-тематичне планування. І семестр.



п/п
Дата Тема уроку Тип
уроку
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів Теорія
літератури
Міжпредметні зв’язки Культурологічний аспект Д/з
І семестр
ВСТУП
1. Література як вид мистецтва. Художній образ. Вступне заняття Учень:
виявляє ознаки різних видів мистецтва, встановлює своєрідність літератури в системі видів мистецтва, її характерні риси; дає визначення поняття «художній образ», знає його різновиди («традиційний образ», «вічний образ»), наводить приклади художніх образів.
художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ традиційні образи українського і зарубіжного фольклору Картини: В. Гусєв. «За читанням», Б. Морізо. «Читання»; пам’ятник книзі в м. Леске (Польща, скульптор А. Питинський) Засвоїти літературознавчі терміни; ознайомитися з прийомами творення образу в різних видах мистецтва; опрацювати матеріал підручника, дати відповіді на запитання.
Просмотров: 4 836
Комментариев: 0