Основи школи юного конферансьє
Олександр Твардовський - Лірика
Роберт Льюїс Стівенсон - Лірика
Олександр Пушкін - Лірика
Франческо Петрарка - Лірика
Адам Міцкевич - Лірика
Шандор Петефі - Лірика
Пейзажна лірика Алкмана, Гете, Лермонтова
Публій Овідій Назон - Лірика
Михайло Лермонтов - Лірика
Іван Крилов - Лірика
Схема самоаналізу уроку
Поетичне відлуння
Типи аналізу твору
Технологічна модель уроку
Кабінет літератури
Глосарій
Портреты А.П. Чехова
Портреты Л.Н. Толстого
Портреты Ф.М. Достоевского
Портреты Н.В. Гоголя
Портреты Ф.И. Тютчева
Портреты А.С. Пушкина
Портреты И.А. Крылова
Портреты Эзопа
Портреты М.Ю. Лермонтова
Работа с портретом писателя на уроках литературы. Предисловие
Гаррієт Бічер-Стоу. "Хатина дядька Тома". Презентація
Композиція твору. Презентація
Життя і творчість Шолом–Алейхема. Презентація
Пауль Маар - презентація
Ярослав Гашек
Рюноске Акутаґава. "Павутинка" - презентація
Анна Гавальда - презентація
№ п/п |
Дата | Зміст навчального матеріалу | Тип уроку | Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності | |
І семестр | |||||
1. ВСТУП (2 год.) | |||||
1. | Література як вид мистецтва. Повторення . Література в системі мистецтва. Визначення поняття «художній образ». | вступне заняття | Учень/учениця Ключові компетентності: знає та розуміє значення культурних традицій у державному поступі (НЛ-2). Предметні компетентності: виявляє ознаки різних видів мистецтва, встановлює своєрідність літератури в системі видів мистецтва, її характерні риси; дає визначення поняття «художній образ», знає його різновиди («традиційний образ», «вічний образ»), наводить приклади художніх образів. |
№ п/п | Дата | Тема уроку | Тип уроку | Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів | Теорія літератури | Міжпредметні зв’язки | Культурологічний аспект | Д/з |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ІІ семестр | ||||||||
Людські стосунки | ||||||||
35. | Антон Павлович Чехов. «Хамелеон», «Товстий і тонкий». Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А.П. Чехова. |
Урок художнього сприйняття твору | Учень: визначає актуальні проблеми у прочитаних творах, висловлює своє ставлення до порушених питань, розкриває їх актуальність. |
оповідання, сюжет; реалістична деталь, символ, антитеза | А. Чехов і Україна | Літературна презентація «Оповідання А.П. Чехова»; телефільм «Чехов у Ялті». | Аналізувати оповідання: від «маленької людини до дрібної людини; визначити символічний смисл прізвищ героїв оповідань Чехова. |
№ п/п |
Дата | Тема уроку | Тип уроку |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів | Теорія літератури |
Міжпредметні зв’язки | Культурологічний аспект | Д/з |
І семестр | ||||||||
ВСТУП | ||||||||
1. | Література як вид мистецтва. Художній образ. | Вступне заняття | Учень: виявляє ознаки різних видів мистецтва, встановлює своєрідність літератури в системі видів мистецтва, її характерні риси; дає визначення поняття «художній образ», знає його різновиди («традиційний образ», «вічний образ»), наводить приклади художніх образів. |
художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ | традиційні образи українського і зарубіжного фольклору | Картини: В. Гусєв. «За читанням», Б. Морізо. «Читання»; пам’ятник книзі в м. Леске (Польща, скульптор А. Питинський) | Засвоїти літературознавчі терміни; ознайомитися з прийомами творення образу в різних видах мистецтва; опрацювати матеріал підручника, дати відповіді на запитання. |