Основи школи юного конферансьє
Олександр Твардовський - Лірика
Роберт Льюїс Стівенсон - Лірика
Олександр Пушкін - Лірика
Франческо Петрарка - Лірика
Адам Міцкевич - Лірика
Шандор Петефі - Лірика
Пейзажна лірика Алкмана, Гете, Лермонтова
Публій Овідій Назон - Лірика
Михайло Лермонтов - Лірика
Іван Крилов - Лірика
Схема самоаналізу уроку
Поетичне відлуння
Типи аналізу твору
Технологічна модель уроку
Кабінет літератури
Глосарій
Портреты А.П. Чехова
Портреты Л.Н. Толстого
Портреты Ф.М. Достоевского
Портреты Н.В. Гоголя
Портреты Ф.И. Тютчева
Портреты А.С. Пушкина
Портреты И.А. Крылова
Портреты Эзопа
Портреты М.Ю. Лермонтова
Работа с портретом писателя на уроках литературы. Предисловие
Гаррієт Бічер-Стоу. "Хатина дядька Тома". Презентація
Композиція твору. Презентація
Життя і творчість Шолом–Алейхема. Презентація
Пауль Маар - презентація
Ярослав Гашек
Рюноске Акутаґава. "Павутинка" - презентація
Анна Гавальда - презентація
№ п/п | Дата | Зміст навчального матеріалу | Тип уроку | Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
І семестр | ||||
1. ВСТУП (2 год.) | ||||
1. | Художня література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті. «Душа тисячоліть себе шукає в слові». (Ліна Костенко) Повторення. Укладання скарбнички літературного ерудита.[/b] | вступне заняття (форма: урок-подорож) | [b]Учень/учениця Ключові компетентності: формує активну життєву позицію (НЛ-4). Предметні компетентності: розуміє значення художньої літератури в сучасному житті людини і людства, усвідомлює роль книжки в сучасному житті. |