Основи школи юного конферансьє
Олександр Твардовський - Лірика
Роберт Льюїс Стівенсон - Лірика
Олександр Пушкін - Лірика
Франческо Петрарка - Лірика
Адам Міцкевич - Лірика
Шандор Петефі - Лірика
Пейзажна лірика Алкмана, Гете, Лермонтова
Публій Овідій Назон - Лірика
Михайло Лермонтов - Лірика
Іван Крилов - Лірика
Схема самоаналізу уроку
Поетичне відлуння
Типи аналізу твору
Технологічна модель уроку
Кабінет літератури
Глосарій
Портреты А.П. Чехова
Портреты Л.Н. Толстого
Портреты Ф.М. Достоевского
Портреты Н.В. Гоголя
Портреты Ф.И. Тютчева
Портреты А.С. Пушкина
Портреты И.А. Крылова
Портреты Эзопа
Портреты М.Ю. Лермонтова
Работа с портретом писателя на уроках литературы. Предисловие
Гаррієт Бічер-Стоу. "Хатина дядька Тома". Презентація
Композиція твору. Презентація
Життя і творчість Шолом–Алейхема. Презентація
Пауль Маар - презентація
Ярослав Гашек
Рюноске Акутаґава. "Павутинка" - презентація
Анна Гавальда - презентація
№ п/п |
Дата | Зміст навчального матеріалу | Тип уроку | Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
І семестр | ||||
1. ВСТУП (2 год.) | ||||
1. | Оригінал і переклад. Основні відомості про розвиток української перекладацької традиції. Майстри художнього перекладу. Роль художніх перекладів у розвитку культурного діалогу, дружніх взаємин між народами. Повторення. Українські перекладацькі традиції. | вступний урок | Учень/учениця Ключові компетентності: усвідомлює багатство української мови, яка є засобом міжнаціонального спілкування (НЛ-1). Предметні компетентності: дає визначення понять «оригінал», «переклад», «переспів», розрізняє їх (на прикладі окремих текстів); знає витоки й основні етапи української перекладацької традиції, імена видатних українських перекладачів; розуміє значення опанування творів в оригіналі (іноземною мовою), роль художніх перекладів у розвитку культури, взаємин між народами, становленні особистості. |
№ п/п |
Дата | Зміст навчального матеріалу | Тип уроку | Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності | |
І семестр | |||||
1. ВСТУП (2 год.) | |||||
1. | Література як вид мистецтва. Повторення . Література в системі мистецтва. Визначення поняття «художній образ». | вступне заняття | Учень/учениця Ключові компетентності: знає та розуміє значення культурних традицій у державному поступі (НЛ-2). Предметні компетентності: виявляє ознаки різних видів мистецтва, встановлює своєрідність літератури в системі видів мистецтва, її характерні риси; дає визначення поняття «художній образ», знає його різновиди («традиційний образ», «вічний образ»), наводить приклади художніх образів. |
№ п/п | Дата | Зміст навчального матеріалу | Тип уроку | Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
І семестр | ||||
1. ВСТУП (2 год.) | ||||
1. | Художня література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті. «Душа тисячоліть себе шукає в слові». (Ліна Костенко) Повторення. Укладання скарбнички літературного ерудита.[/b] | вступне заняття (форма: урок-подорож) | [b]Учень/учениця Ключові компетентності: формує активну життєву позицію (НЛ-4). Предметні компетентності: розуміє значення художньої літератури в сучасному житті людини і людства, усвідомлює роль книжки в сучасному житті. |