Меню
Світова література

5 клас
6 клас
7 клас
8 клас

Интегрированный курс

5 класс
6 класс

Виразне читання

Теорія
Практика

Шкільний конферанс

Основи школи юного конферансьє

Школа юного диктора

Основи школи юного диктора

Вивчення лірики

Олександр Твардовський - Лірика
Роберт Льюїс Стівенсон - Лірика
Олександр Пушкін - Лірика
Франческо Петрарка - Лірика
Адам Міцкевич - Лірика
Шандор Петефі - Лірика
Пейзажна лірика Алкмана, Гете, Лермонтова
Публій Овідій Назон - Лірика
Михайло Лермонтов - Лірика
Іван Крилов - Лірика

Методичний практикум

Схема самоаналізу уроку
Поетичне відлуння
Типи аналізу твору
Технологічна модель уроку
Кабінет літератури
Глосарій

Робота з портретом

Портреты А.П. Чехова
Портреты Л.Н. Толстого
Портреты Ф.М. Достоевского
Портреты Н.В. Гоголя
Портреты Ф.И. Тютчева
Портреты А.С. Пушкина
Портреты И.А. Крылова
Портреты Эзопа
Портреты М.Ю. Лермонтова
Работа с портретом писателя на уроках литературы. Предисловие

Презентації

Гаррієт Бічер-Стоу. "Хатина дядька Тома". Презентація
Композиція твору. Презентація
Життя і творчість Шолом–Алейхема. Презентація
Пауль Маар - презентація
Ярослав Гашек
Рюноске Акутаґава. "Павутинка" - презентація
Анна Гавальда - презентація

Популярні статті
    Розповісти друзям

    Зі світової літератури ми пропонуємо: розширене календарно-тематичне планування уроків у 5 класі за новою (2012 р.) програмою (включає в себе тему уроку, тип уроку, державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, теорію літератури, міжпредметні зв’язки, культурологічний аспект, домашнє завдання); хрестоматія до уроків позакласного читання у 5 класі (тексти художніх творів Ш. Перро, В. Гауфа, С. Ларегреф, В. Драгунського, Дж. Родарі, А. Ліндгрен, Дж. Стронга, короткі біографічні довідки про письменників, анотації їхніх творів, запитання за текстами творів 6 рівнів); розгорнуті конспекти уроків із позакласного читання за творами Дж. Родарі, С. Лагерлеф, В. Драгунського; розширене календарно-тематичне планування уроків у 6 класі за новою (2012 р.) програмою (включає в себе тему уроку, тип уроку, державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, теорію літератури, міжпредметні зв’язки, культурологічний аспект, домашнє завдання); хрестоматія до уроків позакласного читання у 6 класі (тексти художніх творів Д. Дефо, О. Генрі, Ю. Олеші, Е. Сетона-Томпсона, Шолома-Алейхема, Шмітта, портрети письменників, короткі біографічні довідки про авторів, анотації їхніх творів, запитання за текстами творів 4 рівнів); розгорнуті конспекти уроків із позакласного читання за творами Д. Дефо, О. Генрі, Ю. Олеші, Е. Шмітта.


    п/п
    Дата Зміст навчального матеріалу Тип уроку Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності
    І семестр
        1. ВСТУП (2 год.)
    1.   Оригінал і переклад. Основні відомості про розвиток української перекладацької традиції. Майстри художнього перекладу. Роль художніх перекладів у розвитку культурного діалогу, дружніх взаємин між народами. Повторення. Українські перекладацькі традиції. вступний урок Учень/учениця
    Ключові компетентності:
    усвідомлює багатство української мови, яка є засобом міжнаціонального спілкування (НЛ-1).
    Предметні компетентності:
    дає визначення понять «оригінал», «переклад», «переспів», розрізняє їх (на прикладі окремих текстів); знає витоки й основні етапи української перекладацької традиції, імена видатних українських перекладачів; розуміє значення опанування творів в оригіналі (іноземною мовою), роль художніх перекладів у розвитку культури, взаємин між народами, становленні особистості.
    Просмотров: 192
    Комментариев: 0

    п/п
    Дата Зміст навчального матеріалу Тип уроку Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності
    І семестр
        1. ВСТУП (2 год.)
    1.   Література як вид мистецтва. Повторення . Література в системі мистецтва. Визначення поняття «художній образ». вступне заняття Учень/учениця
    Ключові компетентності:
    знає та розуміє значення культурних традицій у державному поступі (НЛ-2).
    Предметні компетентності:
    виявляє ознаки різних видів мистецтва, встановлює своєрідність літератури в системі видів мистецтва, її характерні риси; дає визначення поняття «художній образ», знає його різновиди («традиційний образ», «вічний образ»), наводить приклади художніх образів.
    Просмотров: 152
    Комментариев: 0
    № п/п Дата Зміст навчального матеріалу Тип уроку Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності
    І семестр
        1. ВСТУП (2 год.)
    1.   Художня література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті. «Душа тисячоліть себе шукає в слові». (Ліна Костенко) Повторення. Укладання скарбнички літературного ерудита.[/b] вступне заняття (форма: урок-подорож) [b]Учень/учениця Ключові компетентності: формує активну життєву позицію (НЛ-4). Предметні компетентності: розуміє значення художньої літератури в сучасному житті людини і людства, усвідомлює роль книжки в сучасному житті.
    Просмотров: 144
    Комментариев: 0
    Вступ. Хрестоматія до уроків позакласного читання. 7 клас


    Світова література надзвичайно багата творами, які варті уваги кожної освіченої людини. Мистецтво слова здатне відтворити не тільки зовнішні події життя людини, але й розкриває перед нами її внутрішній світ у свій його глибині та неповторності. Оскільки тематичний діапазон мистецтва слова безмежний, то це означає, що кожен читач може обрати собі те, що йому до смаку.
    Просмотров: 2 520
    Комментариев: 0
    Хрестоматія до уроків позакласного читання. 6 клас


    У посібнику запропоновано матеріали для уроків позакласного читання: короткі відомості про письменників, тексти художніх творів, різнорівневі запи-тання і завдання за змістом творів.
    Просмотров: 3 790
    Комментариев: 0
    Хрестоматія до уроків позакласного читання. 5 клас


    Хрестоматію укладено відповідно до навчальної програми „Світова література”. 5 – 9 класи. – Київ, 2012 (автори О.М. Ніколенко, К.В. Таранік-Ткачук, С.П. Фоміна, О.В. Ревнивцева, Т.П. Сегеда, Н.В. Онищенко). – Київ, 2012. У посібнику запропоновано матеріали для уроків позакласного читання: короткі відомості про письменників, тексти художніх творів, різнорівневі запитання і завдання за змістом творів.
    Для учнів 5 класу, вчителів-словесників, студентів педагогічних вишів.
    Просмотров: 5 277
    Комментариев: 0
    Образи персонажів у романі Гаррієт Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»


    Образи дядька Тома, Елізи, Джорджа Гарріса, Джорджа Шелбі, Євангеліни у романі Гаррієт Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»
    Просмотров: 17 759
    Комментариев: 0
    Шолом-Алейхем «Пісня над піснями»


    Тема кохання в повісті Шолом – Алейхема «Пісня над піснями». Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі. Біблійні мотиви в повісті. Утвердження етичних цінностей.
    Просмотров: 11 040
    Комментариев: 0
    Методичні рекомендації щодо вивчення твору Пауля Маара «Машина для здійснення бажань»


    Методичні рекомендації щодо вивчення твору Пауля Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»
    Просмотров: 20 820
    Комментариев: 0
    Гаррієт Бічер-Стоу. "Хатина дядька Тома"


    Коротке знайомство з Гаррієт Бічер-Стоу. Проблема рабства і ставлення до людей різних рас і національностей у романі "Хатина дядька Тома".
    Просмотров: 12 635
    Комментариев: 0
    1 2 3 4