Меню
Світова література

5 клас
6 клас
7 клас
8 клас

Интегрированный курс

5 класс
6 класс

Виразне читання

Теорія
Практика

Шкільний конферанс

Основи школи юного конферансьє

Школа юного диктора

Основи школи юного диктора

Вивчення лірики

Олександр Твардовський - Лірика
Роберт Льюїс Стівенсон - Лірика
Олександр Пушкін - Лірика
Франческо Петрарка - Лірика
Адам Міцкевич - Лірика
Шандор Петефі - Лірика
Пейзажна лірика Алкмана, Гете, Лермонтова
Публій Овідій Назон - Лірика
Михайло Лермонтов - Лірика
Іван Крилов - Лірика

Методичний практикум

Схема самоаналізу уроку
Поетичне відлуння
Типи аналізу твору
Технологічна модель уроку
Кабінет літератури
Глосарій

Робота з портретом

Портреты А.П. Чехова
Портреты Л.Н. Толстого
Портреты Ф.М. Достоевского
Портреты Н.В. Гоголя
Портреты Ф.И. Тютчева
Портреты А.С. Пушкина
Портреты И.А. Крылова
Портреты Эзопа
Портреты М.Ю. Лермонтова
Работа с портретом писателя на уроках литературы. Предисловие

Презентації

Гаррієт Бічер-Стоу. "Хатина дядька Тома". Презентація
Композиція твору. Презентація
Життя і творчість Шолом–Алейхема. Презентація
Пауль Маар - презентація
Ярослав Гашек
Рюноске Акутаґава. "Павутинка" - презентація
Анна Гавальда - презентація

Популярні статті
    Розповісти друзям
    » » Технологічна модель уроку


    Технологічна модель уроку

    Рейтинг:

    Орієнтовна технологічна модель уроку розвитку критичного мислення


    Технологічна модель уроку


    Тема________________________________________________________
    Мета________________________________________________________
    Обладнання__________________________________________________
    Технологія розвитку критичного мислення

    Технологічні етапи уроку


    Технологічна логіка урокуЛогіка засвоєння навчального матеріалу
    Перший етап.
    Актуалізація
    Вид діяльності: розповідь учителя. Завданнєве оформлення.Підготовка до сприйняття теми.
    Вид діяльності: повідомлення теми, мети уроку.Узгодження навчальних завдань з очікуваними результатами.
    Вид діяльності: інтерактивна стратегія «Мозковий штурм». Завданнєве оформлення...Виявлення особистого досвіду учнів. Активне усвідомлення ними рівня власних знань, до якого можна додати нові знання.
    Вид діяльності: робота з таблицею «Знаю – Не знаю –Хочу знати» (індивідуальна форма роботи) Завданнєве оформлення…Конструювання власної учнівської «схеми» «Знаю – Не знаю – Хочу знати».
    Другий етап.
    Усвідомлення змісту
    Вид діяльності: робота з текстом, що передбачає використання методу «Позначки» (інтерактивна система  нотаток для ефективного читання та мислення). Завданнєве оформлення…Опора на особистий досвід учнів. Самостійне осмислення прочитаного. Упорядкування нової інформації. Позначки виконують роль засобу моніторингу розуміння тексту
    Вид діяльності: бесіда за системою питань. Завданнєве оформлення…Побудова зв’язків між відомим і невідомим
    Третій етап.
    Рефлексія
    Вид діяльності: моделювання ігрових ситуацій. Завданнєве оформлення...Активна самоперевірка власного розуміння навчального матеріалу. Підтримка зацікавленості дітей.
    Вид діяльності: бесіда за змістом методів «мозковий штурм», (див. фаза актуалізації), «Позначки» (фаза усвідомлення змісту). Завданнєве оформлення…Конструювання «нової схеми» власного розуміння програмового матеріалу « Знаю – Не знаю – Хочу знати». Учень перетворює нове знання у своє власне, забезпечуючи довготривалість знань.
    Вид діяльності: розповідь учителя. Завданнєве оформлення…Підсумовування вивченого.
    Вид діяльності: мікрофон. Завданнєве оформлення…Рефлексія власної навчальної діяльності стосовно досягнення мети уроку.
    Вид діяльності: повідомлення домашнього завдання.Залучення учнів до проектування наступного уроку.
    все для dle
    Просмотров: 1 828
    Комментариев: 0
    Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
     
    Другие новости по теме:


    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.